Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سید اسدالله جولایی، مدیر عامل ستاد دیه کشور در جشن گلریزان با اشاره به تشکیل ستاد دیه در ماه رمضان سال 69 گفت: شهید اسدالله لاجوردی، رئیس بخش زندان‌ها در آن سال‌های ابتدای انقلاب با پیشنهاد ایجاد ستادی در زمینه کمک‌های دیه‌ای به اتاق بازرگانی این ستاد را تشکیل داد که تاکنون اقدامات آن به صورت مثبت در غالب مراسم و جشن‌های گلریزان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون حدود 20 جشن گلریزان در کشور برگزار شده و در تمام شهرهای کشور شاهد حضور مردم هستیم.

جولایی بیان داشت: طی 20 سال گذشته به بیش از 105 هزار نفر در سراسر کشور توسط ستاد دیه کشور به زندانیان غیرعمد کمک شده است.

مدیر عامل ستاد دیه کشور اظهار کرد: در سال 95، ستاد دیه 702 میلیارد نیاز داشت تا 940 نفر از زندانیان غیر عمد آزاد کند و با توجه به کمک‌های خیران و مردم این مبلغ تامین شد و زندانیان آزاد شدند و همچنین یک میلیارد از این مبلغ به صورت گذشت طلبکاران نیز تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه در زمینه اصلاح و تصویب بیمه شخص ثالث در 17 سال گذشته تلاش‌های مکرری کرده، اذعان داشت: در اردیبهشت سال 95 این قانون اصلاح و تصویب شد و حدود 300 هزار راننده از این قانون بهره‌مند شدند.

سید اسدالله جولایی خاطرنشان کرد: در زمینه رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و صدور چک‌های بلاعوض و ضمانت و جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگ‌سازی‌های لازم باید توسط تمام ارگان‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۴۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند