Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:04:27 GMT

زمان سقوط رژيم صهيونيستي نزديک است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۵۱۵۸۹

خبرگزاري آريا-دبير کل جبهه خلق براي آزادي فلسطين، سقوط و اضمحلال رژيم صهيونيستي را امري اجتناب ناپذير خواند و تاکيد کرد: حمايت هاي امريکا و غرب از اين رژيم نمي تواند بر جبر تاريخ غلبه يابد و سرانجام اين رژيم به کام مرگ فرو خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاري آريا،احمد جبريل افزود: شکل گيري اين رژيم بر اساس اهداف استعماري بوده و ادعاي رژيم صهيونيستي مبني بر ايجاد حکومت يهودي بر اساس آموزه هاي دين يهود دروغي بزرگ است و آنها در پي تسلط بر مردم و منابع مالي منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي سقوط و اضمحلال رژيم صهيونيستي را در آينده اي نه چندان دور، امر واقعي خواند و اظهار داشت: صليبي ها قدس را در قرن دهم ميلادي اشغال کردند و به مدت 82 سال در قدس باقي ماندند و نسل هايي از آنها در اين سرزمين به وجود آمد اما اين امت آنها را بيرون راند.
احمد جبريل افزود: فرانسوي ها الجزاير را به مدت 130 سال استعمار کردند، اما بالاخره الجزايري ها در سال 54 انقلاب کردند و فرانسوي ها را از اين کشور بيرون راندند و اين مسئله در مورد رژيم صهيونيستي هم مصداق خواهد داشت؛ صهيو نيست ها با توطئه در عراق و سوريه تلاش کرده اند خود را از جبر تاريخ نجات دهند، زيرا آنها اين دو کشور را خطر بزرگي براي رژيم صهيونيستي مي دانند، از سوي ديگر محور مقاومت تهديدي جدي براي بقاي اين رژيم است. سر انجام روزي فرا خواهد رسيد که حمايت هاي امريکا و غرب نتواند بر جبر تاريخ غلبه يابد و اين رژيم به کام مرگ خواهد رفت.
دبير کل جبهه خلق براي آزادي فلسطين در ادامه اين گفتگو، رژيم صهيونيستي را عامل درگيري و ناآرامي در منطقه خواند و اظهار داشت: ريشه همه اين ناآرامي ها در توطئه هاي رژيم صهيونيستي است و آنها با کمک امريکايي ها تلاش مي کنند نقشه منطقه را به نفع رژيم صهيونيستي تغيير دهند.
وي مثلث شوم امريکا، رژيم صهيو نيستي و دولت هاي مرتجع عرب را ضربه سختي به منافع مردم منطقه و جهان اسلام خواند و اظهار داشت: اين توطئه ها سرانجام دامن خود آنها را خواهد گرفت.
دبير کل جبهه خلق براي آزادي فلسطين رژيم هاي عربي وابسته به امريکا به ويژه حکومت آل سعود را رژيم هاي فاسد و وابسته دانست و گفت: برخي از آنها همچون آل سعود با حمايت هاي مالي و نيروي انساني از تروريست ها در سوريه و عراق، جنگ نيابتي را از جانب غرب، عليه منافع و حاکميت ملي مردم منطقه به راه انداخته اند و يا روزانه صدها نفر را در يمن به خاک و خون مي کشند تا بتوانند سلطه خود را بر مردم يمن تحميل کنند، غافل از اينکه اينگونه اعمال غيرانساني و حمايت از تروريست ها سر انجام دامن خودشان را خواهد گرفت.
احمد جبريل توازن قوا ميان فلسطينيان و رژيم صهيو نيستي را نابرابر خواند و تاکيد کرد: مذاکرات صلحي که تاکنون انجام شده نتيجه نداشته است، زيرا رژيم صهيونيستي اعتقادي به مذاکره ندارد و اين مذاکرات براي وقت کشي و تثبيت اين رژيم بوده است، بنابراين تنها راه حل فلسطين، خروج اين رژيم از سرزمين هاي اشغالي و بازگشت 12 ميليون فلسطيني آواره به کشورشان است.
دبيرکل جبهه خلق براي آزادي فلسطين تاکيد کرد: نمي توانيم از بيت لحم يا رام الله تحت رهبري محمود عباس، فلسطين را آزاد کنيم؛ فلسطين در صورتي آزاد مي شود که رهبران مردم فلسطين به جنگ با رژيم صهيونيستي اعتقاد جدي و توان ملت خود را براي آزادسازي اين سرزمين باور داشته باشند؛ از سوي ديگر جهان اسلام بايد به طورمتحد و يکپارچه از فلسطين حمايت کند، بنابراين چشم ملت فلسطين به ملت هاي منطقه است، نه رژيم هاي وابسته به غرب.
وي افزود: من از 19 سالگي وارد مبارزات ضدصهيونيستي شده ام و اکنون حدود شصت سال است که با اين رژيم مي جنگم؛ به نظرم تنها راه توازن قوا ميان مبارزان فلسطيني و رژيم صهيونيستي دستيابي آنها به سلاح و مبارزه مسلحانه با اين رژيم است.
احمد جبريل در مورد تلاش هاي امريکا در حمايت از رژيم صهيونيستي اظهار داشت: ترامپ اکنون در آشفتگي به سر مي برد و با مشکلات داخلي بزرگي مواجه است؛ او نمي تواند پيش از حل مشکلات داخلي سراغ خارج برود؛ او نبض سنجي هايي مي کند، گاهي از ايران نبض سنجي مي کند و گاهي از سوريه و گاهي با اردوغان تماس مي گيرد، او تلاش مي کند ترکيه را از ايران و روسيه دور سازد؛ اقداماتي که او انجام مي دهد حساب شده نيست، من معتقدم اقدامات او در حمايت از رژيم صهيونيستي موثر نيست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

سخنگوی وزارت امور خارجه به سرکوب زنان و دختران دانشجو در آمریکا واکنش نشان داده و آن را "رسوایی" خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

 این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است. 

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار  بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکاییواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است