Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانه احزاب ایران طی بیانیه ای ازمردم سراسرکشور خواست تا در راهپیمایی روز قدس بصورت گسترده شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: پروردگار بزرگ را شاکریم که در این ماه مبارک، ماه نزول قرآن و بهار فقرا، فرصتی را برای همه مسلمانان فراهم کرد تا با حضور بر سر این خوان پربرکت معنوی یک‌بار دیگر علاوه بر دعا و مناجات، جلوه‌ای‌ از یگانگی و اتحاد را خلق کنند که اوج آن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس است که بنیانگزار جمهوری اسلامی امام خمینی رحمه‌الله علیه به‌خوبی این حقیقت را درک کرده بود که فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: در زمانیکه قدرت های پوشالین جهان بر سر مال اندوزی و استثمار مردم مستضعف دنیا، فریادمیزدند، ابر مردی ظهور کرد که برای هیچ یک از این اصوات انکر وقعی قائل نشد و بانگ دلیرانه‌اش تمامی مردم آزاده ی جهان را برانگیخت و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین انداز نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک با گذشت بیش سی وهشت سال ازپیروزی انقلاب اسلامی، فریادش هم چنان در گوش ها پیچیده و امت اسلامی نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی این روز را گرامی می‌دارند، ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادی خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف به اهتزاز درآمده است..

خانه احزاب ایران در پایان این بیانیه ازملت خداجوو بزرگ ایران عزیز می خواهد که باالهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین ومقام معظم رهبری، با درک شرایط حساس فعلی، با حضور حماسی درراه پیمایی روز جهانی قدس باایستادگی انقلابی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان دهند که بادفاع منطقی از دستاوردهای انقلاب، مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهند کرد و همچنان یاریگر مظلوم دراقصی نقاط جهان خواهندبود.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

به گزارش «نماینده»، محسن دهنوی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم.خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند