Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو ابلاغ مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته های اینترنت، کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشور موظف به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود شده‌اند.

در همین راستا شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه 30 خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (4 بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در #1000* (6 بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (3 بسته) می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هیچ کدام از بسته‌های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده و تنها حجم  هدیه شبانه بسته ها عوض شده است تا مطابق با مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات شود.

مشترکینی که در حال حاضر در حال استفاده از بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از بسته را داشته و پس از اتمام حجمی یا زمانی، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.

مشترکین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تغییرات بسته‌های اینترنت به پرتال این اپراتور به نشانی mci.ir مراجعه کنند.

م

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

عیسی زارع پور٬ وزیر ارتباطات در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران به مناسب روز معلم گفت: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: امیدواریم امسال فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم.

زارع پور افزود:  امیدوار هستیم که در سال جاری فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار را به اتمام برسانیم و پرتاب اول را تا پایان سال داشته باشیم. پایگاه پرتاب فضایی چابهار استراتژیک و راهبردی در صنعت فضایی کشور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران