Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شب هاي کلکته از دريچه دوربين عکاس اسپانيايي خاوير آرسليناس که به عکاسي با موضوعات بشردوستانه مي پردازد حال و هواي حاکم بر اين شهر فقيرنشين هند – يعني کلکته – را با عينيتي خاص به بيننده عکس هايش انتقال ميدهد. اين عکاس خلاق تحصيلات خود را در رشته روانشناسي در دانشگاه مادريد گذرانده است اما به عنوان عکاس آزاد فعاليت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با خانه عکس همراه شويد.

اين پروژه عکاسي «خاوير آرسليناس» مربوط به ساکنان شهر کلکته هندوستان است. آرسليناس در خصوص اين گزارش تصويري مي گويد:

حدود يک سوم از جمعيت هند در خيابان هاي شهر زندگي مي کنند و هر روز تعداد زيادي از افراد خانواده ها در گوشه هاي خيابان ديده مي شود که بر روي آسفالت سرد و در کنار موش ها و زباله ها، بر روي پله ها و يا عقب نشيني خانه ها مي خوابند. نداشتن املاک و فقر شديد خانواده ها باعث شده که خوابيدن مردم در کنار خيابان ها بخشي از چشم انداز شبانه شهر شود.

ميليون ها نفر از افراد ساکن درشهرهاي هند هيچ مکاني براي استراحت شبانه ندارند و هر جايي که در کنار خيابان پيدا کنند در آنجا شب را سپري مي کنند.























منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: باهدف افزایش رضایتمندی مردم و بهبود نمای ظاهری خیابان‌ها و معابر عمومی بندر امام خمینی، موضوع همسطح سازی و نصب منهول‌های فاضلاب مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: در یکماه گذشته در همین رابطه همکاران بهره برداری و توسعه فاضلاب اقدام به نصب و همسطح سازی ۳۰ عدد دریچه منهول فاضلاب در مناطق صد دستگاه خیابان‌های ۲ تا ۸، بلوار راهیان نور، بلوار آیت الله طالقانی، شهرک مقداد و نقاط پراکنده و حساس کردند.   چاشیانی ادامه داد: درب منهول‌ها از جدیدترین مدل‌های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده اند، انتخاب شدند که از ویژگی‌های بارز این مدل نصب راحت آنها است.   سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی یکی از مشکلات این اداره در این بخش را سرقت درب منهول عنوان و اضافه کرد: با استفاده و جایگزینی درب منهول‌های جدید شاهد کاهش سرقت در ماه‌های گذشته هستیم.

دیگر خبرها

  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی