Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از راه‌اندازی نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس در در استان خبر داد و گفت: ۵ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خوزستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محمد علی‌پور در سومین نشست هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس خوزستان در دفتر‌ آیت‌الله سید محمدعلی ‌موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ما در خوزستان 5 مرکز فرهنگی دفاع مقدس داریم که به فعالیت‌هایی در زمینه دفاع مقدس می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به معرفی مراکز فرهنگی دفاع مقدس در خوزستان پرداخت و بیان کرد: این مراکز در شهرهای خرمشهر، آبادان، سوسنگرد، دزفول و اهواز هستند و فعالیت دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه به فعالیت‌های انجام شده در مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان اشاره کرد و گفت: تا کنون توانسته‌ایم حدود 2 تا 3 میلیون سند از اسناد ناب دفاع مقدس را جمع‌آوری کنیم و اقداماتی در زمینه تاریخ شفاهی دفاع مقدس نیز انجام دهیم.

وی از طراحی نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد و تاکید کرد: در این طرح خاطرات و رویدادهای دوران حماسه و ایثار جمع‌آوری می‌شود.

سردار علی‌پور در ادامه تدوین دانشنامه دفاع مقدس را یکی از کارهای مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اعلام کرد و در همین ارتباط توضیح داد: تا‌کنون 2 هزار و 500 مدخل برای این دانشنامه آماده شده ‌و مقاله‌نویسی این مدخل‌ها نیز از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح باغ موزه دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: برای انجام این مهم همه دستگاه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا کار به نتیجه برسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: با همتی که در استان وجود دارد امیدواریم بتوانیم یک باغ موزه در خور شان ملت ایران و مردم شهیدپرور خوزستان احداث کنیم.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر