Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:45:54 GMT

پرواز آبادان به اصفهان برقرار شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۶۴۲۷۷

پرواز آبادان به اصفهان برقرار شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه اصفهان روز پنجشنبه اعلام کرد: این پرواز بصورت هفتگی و در روزهای جمعه و سه شنبه انجام می شود.
ساعت خروج این پرواز از فرودگاه اصفهان 17و 30 دقیقه و ورود آن نیز ساعت 21 و 15 دقیقه روزهای جمعه و سه شنبه اعلام شده است.
این پرواز به وسیله شرکت هواپیمایی هما با هواپیمای ای تی آر 72 با ظرفیت 48 نفر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از برجام و رفع تحریم های هوایی ؛ هواپیمای جدید ای تی آر 72 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تازگی خریداری و وارد ناوگان هوایی کشور شده است .
این روابط عمومی اضافه کرد:هواپیمای ای تی آر هما همچنین روزهای دوشنبه در مسیرهای تهران- اصفهان - شیراز و بالعکس و روزهای یکشنبه نیز در مسیر تهران - اصفهان - اهواز و بالعکس پرواز خواهد داشت.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است و به بیشتر نقاط کشور پرواز دارد.
فرودگاه اصفهان به عنوان پشتیبان فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
ت 7150/ 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد