Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

فلسطین مرز مشترک ملت های آزاده ای است که قلب هایشان برای انسانیت می تپد و قدس، قبله گاه نخست مسلمانان و شاه بیت وحدت در جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب هوشمندانه ی روز قدس، در حقیقت نکته سنجی پیشوایی است که رژیم صهیونیستی را به راستی غده سرطانی نامید.

امروز قدس دیگر یک آرمان و یک هدف نیست، بلکه یک حقیقت است. اینک روز قدس، تبلور اندیشه ی پاکی است که موضوع فلسطین را یک سنگ محک می داند ، سنگ محکی برای تشخیص عیار صداقت حکومت ها.امروز کشورهایی که موضوع فلسطین را یک موضوع عربی می دانستند، حقیرانه چشم بر حقایق بسته اند و ذلیلانه دست دوستی به سوی رژیم کودک کش صهیونیستی دراز کرده اند؛ غافل از اینکه حالا دیگر صدای خرد شدن استخوان های پوک رژیم منحوس صهیونیستی در گوش جهان پیچیده است و مردم برای نابودی این غده سرطانی، لحظه شماری می کنند و ایمان دارند که «سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ» که وعده خداوند حق است و به زودی تحقق خواهد یافت. اینک حضور شما مردم عزیز و روزه دار در راهپیمایی روز قدس، نماد واقعی وحدت در جهان اسلام است.

وحدتی که پایه گذار آن در قول و فعل، امام راحل عظیم الشان بود و همچون سیلی محکمی است که صدایش تا ابد در گوش مستکبران جهان خواهد ماند و جهان خواهد دانست که ایرانیان رجال صدقوا هستند که تا همیشه بر عهدی که با خدا بسته اند خواهند ماند و اثبات خواهند کرد که عامل به «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا»هستند. مردانی که فارغ از گرایش های سیاسی و اندیشه های مذهبی شان، گرد کلام ملکوتی امام(ره) ، حلقه زده و به ریسمان وحدت چنگ انداخته اند.غیور مردان و شیر زنانی که از دیروز تا کنون برای آزادی فلسطین گام برداشته اند و در سوریه،عراق،بحرین و یمن برای نجات اسلام از چنگال داعش_ این مولود نحس صهیونیسم جهانی_ جانفشانی می کنند.دیروز شعارها و مشت های گره کرده ی شان سلاح بود و اینک به پشتوانه علم و توان بازدارنده ی فرزندان روح الله وشاگردان مکتب امام خامنه ای(مدظله العالی) با توان موشکی شان، تفسیر عینی آیه شریفه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ » گشته اند. حالا دیگر ملت ما در جهان مصداق اقتدار است. اقتداری که مدیون ایستادگی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار جهانی است.ملت ما ملتی است که تحریم را به جان خریده است اما سر تسلیم در مقابل زورگویان عالم فرود نمي آورد.ملتی که مرادش امام خمینی(ره)، چراغ راهش امام خامنه ای(مدظله العالی) و هدفش آزادی قدس است، در جریده عالم برای همیشه ماندگار است.

امروز ملت ما مفتخر است که نخستین صدای وحدت در عصر حاضر از زبان رهبر کبیرش به گوش رسیده است که مسلمانان را _ چه شیعه و چه سنی_ برای آزادی نخستین قبله گاه مسلمانان جهان از چنگال صهیونیسم جهانی فرا خوانده است. روز قدس در حقیقت روز اسلام و روز وحدت جهان اسلام است. امروز با حضور خود به مردم فلسطین می گوییم که ما _ شیعه و سنی_ برای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی در کنارتان هستیم و به اسرائیلیان مي گوییم که جهزو ملاجئکم که جوانان ایران یک صدا فریاد می زنند نحن قادمون. ان شا الله.
حوزه مقاومت بسيج شهيد باكري دانشگاه آزاد اسلامي بيرجند

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است