Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی موحدی راد روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری 2 نفر از عاملان ترور هشت مرزبان ما در سال 94 گفت: این متهمان جزو گروهک جیش الظلم بودند که اواخر اردیبهشت ماه امسال دستگیر شدند.
وی ادامه داد: براساس قانون اساسی عضویت در گروهک های تروریستی حکم محاربه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به پرونده موسسه مالی کاسپین گفت: 105 میلیارد ریال به هزار و 820 نفر از مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین تا کنون در استان پرداخت شده است.
وی افزود: براساس دستور بانک مرکزی تا کنون به مشتریان موسسه مالی و اعتباری کاسپین تا سقف 200 میلیون ریال پول آنها برگشت داده شده است.
وی ادامه داد: همچنین براساس دستور بانک مرکزی 10 درصد از پول مشتریان در موسسه کاسپین باقی می ماند تا این افراد مشتری این موسسه به حساب آیند.
موحدی افزود: تا کنون جلسات متعددی با استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زاهدان در رابطه با موسسه مالی و اعتباری کاسپین برگزار شده است.
وی بیان کرد: نماینده دادستان در موسسه مالی و اعتباری کاسپین حضور دارد و شکایات مردم را در این رابطه دریافت می کند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان
وی با اشاره به پرونده تصرف در اموال دولتی در منطقه آزاد چابهار گفت: 6 نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شدند که برای 2 نفر از آنان قرار منع تعقیب صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به پرونده خوراندن اسید به کارمند حراست بهداشت در زابل اظهار داشت: جنایی بودن این پرونده منتفی شده است.
حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به اختلاس در شهرداری زابل گفت: اسفند سال گذشته یک کارمند شهرداری و یک نفر با شغل آزاد در رابطه با این پرونده بازداشت شدند.
وی افزود: فردی که شغل آزاد داشته در خیابان افرادی را که دنبال پروانه ساخت و ساز بودند شناسایی و به کارمند شهرداری مورد نظر ارجاع می داد و وی بعد از دریافت وجوهی به صورت غیرقانونی برای این افراد پروانه مورد نظر را صادر و پرونده ها را نیز به منظور از بین بردن سابقه به نحوی معدوم می کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان پس از بررسی پرونده ها میزان اختلاس را تا 2 میلیارد ریال ثابت کرده اند.
وی با اشاره به پرونده قاچاقچی بین المللی «ن.ب» معروف به قورباغه مکران گفت: براساس بررسی های صورت گرفته افزون بر 300 تن مواد مخدر در حساب دفتری وی وجود دارد.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: حساب دفتری این قاچاقچی بین المللی توسط کارشناسان خط دادگستری بررسی و صحت دست خط وی تایید شده است.
حجت الاسلام موحدی راد اظهار داشت: 118 منزل مسکونی از این فرد در کشور شناسایی و 135میلیارد ریال پول نقد نیز توقیف شده است.
وی ادامه داد: این قاچاقچی سند منازل مسکونی را به نام اقوام خود به ثبت می رسانده است.
وی با اشاره به پرونده کیشکور خودرو افزود: این متهم در استان گلستان سه هزار شاکی و در سیستان و بلوچستان 500 شاکی دارد.
وی بیان کرد: به گفته وکیل متهم پرونده، 320 میلیارد ریال از اموال وی شناسایی و توقیف شده است.
وی خاطر نشان کرد: هفت تا 10 هزار میلیارد ریال میزان کلاهبرداری این فرد تخمین زده شده است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به پرونده کانون ازدواج آسان گفت: پرونده متهم به دادگاه ارجاع و حکم آن نیز صادر شده است اما متهم به حکم صادر شده اعتراض کرده است.
3213**6081 خبرنگار : اکبر نوری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۶۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان