Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:53:32 GMT

حمله ویدال به بیلسا: او هیچ کاری برای ما نکرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۷۳۳۰۵

ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی شیلی معتقد است مارچلو بیلسا نقشی در موفقیت تیم ملی شیلی نداشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، تیم ملی شیلی در چند سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته است و توانسته نتایج خوبی در انتخابی جام جهانی کسب کند و در جام جهانی قبل نیز بازیهای خوبی از تیم ملی شیلی دیده بودیم. خیلی ها معتقد هستند مارچلو بیلسا نقش مهمی در تحول تاکتیکی تیم ملی شیلی داشته است ولی آرتورو ویدال به هیچ وجه با این گفته ها موافق نیست و معتقد است او نقشی در موفقیت در تیم ملی شیلی نداشته است و موفقیت تیم ملی شیلی را باید به پای خورخه سامپائولی و خوان آنتونیو پیتزی نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتورو ویدال در همین رابطه گفت: خیلی ها فکر می کنند که بیلسا نقش مهمی در تیم ملی شیلی داشته است و توانسته با تغییر و تحول به ما در این امر کمک کند ولی باید این را تاکید کنم که او نقشی در تیم ما نداشته است و هیچ تغییری در بازی من ایجاد نکرد و بعید است که در بازی بقیه نیز نقشی داشته باشد. افرادی چون پیتزی و قبل تر از او سامپائولی در تیم ما نقش داشتند و ما توانستیم با هدایت او قهرمان کوپا شویم به همین خاطر باید بگویم که فوتبال شیلی با این مربیان توانست پیشرفت داشته باشد و بهتر شود.

آرتورو ویدال یکی از بازیکنان محوری تیم ملی شیلی محسوب می شود که اکنون در عضویت تیم بایرن مونیخ در آلمان است و اکنون خودش را برای رقابت های انتخابی جام جهانی آماده می کند که از چندی دیگر از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!