Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت اسرائیل با حضور داعش تأمین شده است، گفت:‌ البته مدافعان حرم به دنبال برداشتن موانع آزادی فلسطین هستند؛ راه قدس از مسیر پیروزی علیه داعش و غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عباس کعبی در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس درمصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهوازاظهار کرد:‌ مردم روزه‌دار ایران اسلامی همراه با مؤمنین سراسر جهان، امروز در راهپیمایی روز قدس به‌عنوان یک عبادت دیگر و یک عمل صالح و حرکت مبتنی بر ایمان همراه با بصیرت حضور پیداکرده‌اند؛ این حرکت یک عمل صالح بزرگ است و هر حرکتی که باعث عصبانیت دشمن شود، یک موفقیت و عمل صالح محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درود بر امام راحل (ره) که با ابتکار روز قدس را به‌عنوان روز بین‌المللی انقلاب اسلامی، هم برای آزادسازی قدس و جهت‌دهی به آزادی و هم برای ظهور امام عصر (عج) بسترسازی کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر تحولات اشغال فلسطین را از سال 1327 پیگیری کنیم، همواره مبارزه و سازش دو روی سکه بعد از اشغال این سرزمین بوده است؛ البته زمینه‌سازی برای اشغال فلسطین از سال 1917 با بیانیه بالفور و با طراحی انگلیس خبیث و همچنین برنامه‌ریزی آژانس بین‌المللی یهود با حمایت آمریکا محقق شد و پس از 30 سال نتیجه گرفت.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: همچنین آمریکا و قدرت‌های مدعی در کنار انگلیس خبیث با پشتوانه یهودی‌های صهیونیست و راندن فلسطینی‌ها، بستر را برای اشغال این سرزمین هموار کردند.

وی افزود:‌ برخی کشورهای عربی نیز که همسایه‌های آن‌ها بودند، از جمله مصر و سوریه نمی‌توانستند کاری انجام دهند چراکه خودِ این کشورها گرفتار استکبار و استبداد بودند و با فریب فرانسه و اعلام این موضوع که فلسطین منطقه بین‌المللی است، بستر لازم را برای شکل‌گیری دولت اسرائیل فراهم کرده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خائنان و تمام کسانی که در این 69 سال دست از مقاومت برداشته‌اند و راه‌حل آزادی فلسطین را در همراهی با آمریکا، انگلیس و غرب جستجو کرده‌اند، گفت: باید از این‌ها درس عبرت بگیریم تا خیانت دیگری در سرزمین‌های اسلامی تکرار نشود؛ از دیگر کسانی که به فلسطین و آرمان‌های آن خیانت کرد نیز می‌توان به حسنی مبارک رئیس‌جمهور سابق مصر، ملک حسین پادشاه سابق اردن و اغلب کشورهای عربی اشاره کرد.

کعبی ‌گفت: ملت ایران در مقابل آمریکا، انگلیس خبیث و دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی برای محو اسرائیل جنایتکار از صحنه روزگار‌ در صحنه حاضر هستند.

وی عنوان کرد:‌ از دیگر خائنان به آرمان فلسطین می‌توان روشن‌فکرنمایان غرب و جهان اسلام را نام برد؛ این غرب‌زده‌ها همواره به ملت‌ها، استقلال و آزادی ملت‌ها خیانت کرده‌اند و معتقدند از فرق سر تا نوک پا باید غربی شود و در تعارف بین منافع ملی و هویت ملی همواره با دلبستگی به غرب، منافع ملی را جستجو کرده‌اند و به هویت ملی برخاسته از اسلام پشت می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این خائنان در دوران ما روشنفکران غرب‌زده‌ای هستند که آمریکا می‌خواهد شبکه لیبرال را از دل آن‌ها راه‌ بیندازد و دشمن در جمهوری اسلامی از طریق نفوذ و جادادن به این شبکه‌ در حال مقابله با ملت، آرمان‌های آن‌ها و هویت انقلابی ملت ما هستند.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه امنیت اسرائیل با حضور داعش تأمین شده است، گفت:‌ داعشی‌ها در تل‌آویو معالجه می‌شوند و این مسأله قابل‌ توجهی است؛ البته مدافعان حرم به دنبال برداشتن موانع آزادی فلسطین هستند. راه قدس از مسیر پیروزی علیه داعش و غرش موشک‌های سپاه پاسداران اسلامی می‌گذرد.

وی با بیان اینکه حرکت عظیم سپاه با موشک‌باران داعش در دیرالزور به نقطه اوج خود رسید و مجاهدت‌های مدافعان حرم نیز نقطه عطفی برای حرکت آزادی قدس است، تأکید کرد: حرکت اخیر سپاه پیام‌های بین‌المللی و منطقه‌ای بسیاری در بر داشت که از جمله آن می‌توان به امنیت فرامرزی، امنیت ملی و بین‌المللی برای ایران و سایر کشورها و همچنین آزادی قدس اشاره کرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در 25 سال آینده رژیمی به اسم اسرائیل وجود نخواهد داشت، گفت:‌ این دشمنان برای جلوگیری از زوال در حال تدوین برنامه‌هایی هستند که از آن جمله می‌توان به تلاش برای استحاله انقلاب، تضعیف ایمان، تقویت داعش، مقاومت‌هراسی در منطقه، تضعیف رهبری و همچنین تضعیف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل اشاره کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایران اصلاً جنگ‌طلب نیست، گفت: البته در صورت تحمیل جنگ سیلی محکم و مشتی بزرگ و آهنین به تمامی مخالفان اسلام و تکفیری‌ها می‌زنیم و قطعاً به‌جز امنیت مکه و مدینه جایی را برای این دشمنان و کاخ‌های پوشالی آل‌سعود امن نمی‌گذاریم.

وی ادامه داد: تشدید تفرقه مذهبی و قومیتی و همچنین تبدیل آن به شکاف عمیق و چالش امنیتی جزو برنامه‌های این دشمنان است؛ البته ما نیز راهبردهایی ازجمله اجرایی کردن راهبردهای مقام معظم رهبری و تقویت گفتمان اسلامی با تأکید بر آزادی قدس را برای نابودی رژیم صهیونیستی داریم.

آیت‌الله کعبی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند داعش از بین برود و می‌خواهند آن را در مسیر خودشان کنترل کنند، اما همان‌طور که قهرمانان هوا و فضا توانستند مهندسی معکوس پهپاد را داشته باشند و از طریق آن نیز پهپاد جاسوسی اسرائیل را در سرزمین ایران اسلامی به زمین نشاندند، مرگ داعشی‌ها هم با مهندسی معکوس قابل تحقق است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ناو بالگردبر شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه از مدار صفر درجه عبور کرده و در اجرای ماموریت در نیم کره جنوبی قرار دارد. این اولین حضور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریتی در این سطح و دور از آب‌های کشورمان است.

فارس در این باره نوشته است: ناو شهید مهدوی با ۲۴۰ متر طول و ۳۲ متر پهنا قابلیت بارگیری ۴۱ هزار تن تجهیزات را دارد و برد عملیاتی آن بیش از ۱۸ هزار مایل عنوان شده است.

این ناو به تجهیزات متنوع رزمی از جمله سیستم شلیک موشک بالستیک، رادار آرایه فازی سه بعدی، توپخانه ضدهوایی زو-۲۳–۲، اورلیکن و اورلیکن ۳۵ م‌م مجهز است و قادر است تا ۴ بالگرد و ده‌ها پهپاد و شناور را با خود به دریا برده و عملیاتی کند.

این اولین اعزام ناوگان نیروی دریایی سپاه در آب‌های دور آنهم در نیمکره جنوبی زمین بشمار می‌رود که علاوه بر آمادگی‌های تجهیزاتی و تکنیکی به عنوان نقطه عطفی در حضور ناو‌ها و شناور‌های سپاه در اقیانوس‌ها نیز ارزیابی و قلمداد می‌شود.

صداوسیما نیز در این باره اعلام کرده است: این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس