Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: روز قدس را تا ظهور امام زمان(عج) حفظ می‎کنیم و باید بیرق اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درآید و ستاره نحس استکبار، صهیونیسم، آل یهود و آل سعود تا ابد افول و غروب کند و جهان پاک و پاکیزه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه و تقدیر از آنها و هوشمندی و مدیریت به‎موقع مقام معظم رهبری افزود: ترس و وحشتی وجود ندارد، 38 سال است که در مقابل استکبار استقامت می‎کنیم، آنها جمهوری اسلامی را نمی‎خواهند و حتی مذاکره با آنها فایده‎ای ندارد زیرا در برجام این موضوع را آزمودیم.

امام جمعه ساریگفت: پس از حملات تروریستی داعش در تهران، برادران سپاه به وعده‎ای که دادند وفا کرده و مرکز فرماندهی داعش را در «دیرالزور» و مقر لجستیکی آنها را نیست و نابود کردند و این خیلی مهم است و در ارتش و تاریخ ایران سابقه ندارد، این از دستاوردهای مهم انقلاب و فرزندان امام و رهبری است.

طبرسی ادامه داد: ایران یمن و عراق نیست و تحمل زور را نمی‎کند، ایران اهل منطق است اما زمانی‌که ظلم ببیند وارد عمل می‎شود و با تمام قوا در برابر ظالم می‎ایستد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای مبارزه با ظلم خط قرمز و مرزی نداریم و بنا به فرمایش رهبری اگر غلطی از دشمن سر بزند حتی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‎کنیم، این قدرت اسلام است و دشمن بسیار ترسو است.

طبرسی ادامه داد: حمایت از نیروهای دفاعی، بسیج و ارتش را همه باید انجام دهند و بنیه دفاعی را تقویت کنیم، دشمنان نیز بدانند هر وقت حمله کردند با موشک پاسخ می‎گیرند و آن‌وقت ملاحظات کنار می‎رود و اگر دشمن دست از پا خطا کند ما ساکت نمی‎نشینیم و پاسخ می‎دهیم.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد: عدالت اجتماعی از وظایف مبرم، مسلم و محکم دستگاه قضایی است و باید متخلفان را زودتر را به سزای خودشان برسانند، آنهایی که خطا کردند باید تکلیف محاکمه آنها مشخص شود زیرا اگر مردم عدالت را ببینند با مسؤولان همراه هستند و خوشبین شده و کمک می‎کنند اما اگر چنین نباشد مردم ناامید می‎شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به برخی سخنان اخیر از سوی برخی مسؤولان که مسئله امامت را زیر سؤال برده‎اند، خاطرنشان کرد: نباید درباره یک مسئله مسلم شیعه و ولایت فقیه جوری صحبت بکنیم که اصل سؤال زیر برود، امامت خدایی و پذیرش آن مردمی است و نباید با سخنان خود موجب خلل در این موضوع مسلم شویم.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند