Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ بشمارند ودر تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزارودر مساجد این ندا را سردهند ،هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد ،اسراددل احساس عجز و نا توانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.
امام خمینی
حماسه ی روز قدس یاد آور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده است وپژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد ومسیر مبارزه ی بی امان مردم فلسطین را شتابنده وتوفنده ساخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید وددمنشانه غاصب همچنان نستوه واستوار از خود مقاومت وپایمردی نشان داده اند وبا انتخاب آگاهانه ی شهادت طلبی وبه قربانگاه فرستادن جگر گوشه هایشان از شرف وکرامت انسانی وارزشهای مقدس اسلامی شان جانانه دفاع نموده واز سرزمین میهنی خویش پاسداری وحفاظت می کنند.
قدس محور هویت واتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند وبرای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل وایمان دارد که نصرت وپیروزی از آن صالحان وهدایت یافتگان خواهد بود .
در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام های استوار مردان وزنان مسلمان ودریای مواج وخروشان مسلمانان روزه دارنمود می یابد.
فلسطین!که روزگاری صهیونیسم قائل به موجودیتش نبود،امروز به مدد استقامت ،عزت وعظمتش کاری کرد که رژیم اشغالگر قدس با خفت وخواری دور خودحائل ایجاد کند و رویای از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد .
امروز که نوکران وجیره خواران زبون صهیونیست یعنی آل سعود وگروههای تکفیری به تعبیر علمدار انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)با ترقه بازی وآتش بازی بچه گانه شان با خیالی احمقانه ،قصد ضربه زدن به عزم راسخ واستوار یگانه حامی قدس وفلسطین را داشتند،چنان سیلی محکمی از فرزندان سپاهی ملت دریافت کردند که حتی با گذشت چند روز از این حماسه سترگ تمامی سردمداران کفر ودست نشانده های حقیرشان در منطقه خفه خون گرفته وجرات بیان موضع نداشته اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامی انقلابی و موشک باران مواضع تکفیری در سوریه به تمامی حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان هشدار می دهد حفاظت وپاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی نبوده وهمانطور که در روزهای اخیر شاهد به هلاکت رساندن سر کرده گروهک شیطانی انصارالفرقان ومنهدم نمودن کامل این گروهک در داخل کشور از یک سووانهدام مواضع داعشدر خارج از مرزها ی جغرافیایی از سوی دیگر ،به دست فرزندان سپاه بودیم،در صورتی که خطایی از آنان سر بزند قلب شیطان یعنی تلاویو وحیفا را با خاک یکسان خواهیم نمود.
ما پاسداران ،سربازان وبسیجیان سیستان وبلوچستان از مردم همیشه در صحنه استان دعوت می نماییم تا با حضور یکپارچه وحماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اتحاد،اقتدار وعزت وسربلندی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
روابط عمومی وتبلیغات قرارگاه قدس وسپاه سلمان استان سیستان وبلو چستان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: انقلاب اسلامی ایران و حمایت های مردم ما از مردم مظلوم فلسطین موجب بیداری مردم جهان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در آئین نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان جهان سیاست‌های آمریکا را زیر سوال برده‌اند، اظهار کرد: ایستادگی مردم ایران اسلامی در قبال مواضع حق و حقیقت مردم فلسطین باعث شده که هم اکنون شاهد یک بیداری جهانی علیه نظام سلطه و رژیم جنایتکار اسرائیل در جهان باشیم.

وی یادآور شد: تظاهرات دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه را می‌توان یکی از برکات طوفان الاقصی عنوان کرد که موجودیت اسرائیل را در بین افکار عمومی جهان خدشه دار کرده و زیر سوال برده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: برگزاری این اعتراضات در کنار عملیات طوفان الاقصی و سپس وعده صادق ضربات محکمی را بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد به طوری که بزودی شاهد نابودی جبهه باطل خواهیم بود.

وی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی ایران در بیداری جهانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است که در مقابل سیاست استکبار جهانی توانسته با شجاعت قد علم کند و دانشجویان آمریکایی نیز باید بدانند که این اعتراضات آنها قطعاً نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از خطبه‌ها با مهم خواندن تقوای الهی گفت: باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا خداوند شاهد اعمال و رفتار ما است و یاد خداوند را باید همواره در نظر داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) افزود: امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری هستند که سیره عملی ایشان باید مورد توجه مسلمانان به ویژه شیعیان قرار بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: یکی از درس‌هایی که باید از سیره امام صادق آموخت موضوع غیرت دینی و پرهیز از حضور در مجالس دارای گناه است به طوری که بر اساس روایتی امام صادق (ع) در مجلسی که حاکمان وقت تدارک دیده بودند، حضور یافتند اما به محض مشاهده آثار گناه مجلس را ترک کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو در تهران که با حضور ۷۰ کشور جهان در حال برگزاری است افزود: در این نمایشگاه فرصت‌های تجاری، صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمان به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور و حتی معیشت مردم تأثیرگذار باشد.

کد خبر 750338

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد