Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهیجان- مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: تعهدات دولت دوازدهم در سیاست‌های کلی و پاسخگویی به انتظارات رهبری باید جزءبه‌جزء لازم‌الاجرا شود.

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ندیمی با تأکید بر لزوم توجه دولت دوازدهم به چالش‌های روبرو اظهار کرد: نخستین اولویت دولت دوازدهم پرداخت به چالش بیکاری و معیشت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه چالش‌های دیگری هم در دولت دوازدهم نظیر کمبود آب، محیط‌زیست و غیره در کشور وجود دارد، افزود: تهدیدهایی دیگری در کشور نظیر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در کشور وجود دارد که سریعاً باید مدیرت شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اجابت این آسیب‌ها بخشی در داخل دولت و بخشی دیگر در خارج از دولت ممکن است، گفت: دولت موظف هست در راستای حل مسائل و مشکلات موجود در کشور هر دو حوزه را مدیریت کند و به نتیجه قابل قبولی برسد.

نماینده سابق مرم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین چالش دیگر پیش روی دولت دوازدهم را مسائل منطقه‌ای و سیاست خارجی برشمرد و تشریح کرد: علیرغم اینکه دولت نتایج خوبی در برجام داشت اما با روی کار آمدن ترامپ و تهدیدهای وی علیه کوبا، روسیه و ایران مجدداً مشکلاتی را ایجاد کرد.

ندیمی به چالش‌های مدیریتی در دولت و تأکید بر رفع آن در دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: در راستای مسائل مربوط به اقتصاد باید به‌گونه‌ای مدیریت و عمل کرد که هماهنگی و یکنواختی در حوزه مدیریت داشته باشیم.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: دولت باید در راستای به ثمر نشستن تصمیمات کلان خود در کشور و پرداختن مدیران باانگیزه تلاش بیشتری داشته باشد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های ایرادشده روحانی در روزهای انتخابات اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی که از سوی آقای روحانی اعلام‌شده تعهداتی را ایجاد کرده که در بیان سیاست‌های کلی جزءبه‌جزء آن باید لازم‌الاجرا گردد.

نماینده سابق مردم لاهیجان و سیاهکل همچنین به انتظارات رهبری معظم انقلاب از دولت دوازدهم اشاره داشت و گفت: مسائلی ازجمله اقتصاد مقاومتی در کشور و مسائلی که در ممالک اسلامی و شیعه می‌گذرد هرکدامی می‌تواند برای دولت مسئله باشد.

ندیمی بابیان اینکه اما مهم‌ترین مسائلی که دولت باید تمرکز خود را روی آن بیشتر کند مسائل مربوط به اقتصاد و فرهنگ است، تصریح کرد: دولت باید مسائل مربوط به اشتغال و شفافیت مالی درآمدها و همچنین فارغ‌التحصیلان بیکار را مدنظر قرار دهد.

وی با اذعان بر اینکه دولت دوازدهم باید در راستای تعامل دانشگاه و صنعت اقدامات مؤثرتری ترتیب دهد، افزود: بسیاری از مسائل مربوط به بازار و کسب‌وکار با تعامل دانشگاه با صنعت قابل‌حل است و رئیس دولت دوازدهم مکلف است نسبت به موضوعات مذکور اهتمام ویژه داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است