Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@03:06:21 GMT

آرمین هادی‌پور مدال برنز خود را قطعی کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۳۶۱۵

آرمین هادی‌پور مدال برنز خود را قطعی کرد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت تهران) امروز (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور و با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی وزن 54- کیلوگرم در گروه مردان و 46- کیلوگرم در گروه زنان در سالن «تی وان آرنا» شهر موجو آغاز شد که در روز نخست از ایران تنها در گروه مردان نماینده داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرمین در اولین گام رو در روی «آنشومن پاراشار» تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.

نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

آرمین هادی‌‌پور در پیکار سوم با «رینالدی اتمانگارا» از اندونزی (دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2014) مبارزه کرد و توانست با شکست (24 بر 3) این هوگوپوش به مرحله یک‌هشتم نهایی راهی پیدا کند.

نماینده وزن یک تکواندو ایران در چهارمین گام مقابل مورات لاچوری از بلژیک به برتری (17-9) دست یابد تا ضمن حضور در مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و نهایی این وزن فردا(یکشنبه) برگزار خواهد شد و هادی‌پور به مصاف نماینده تایلند می‌رود.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

603

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در همدان برگزار شد که استان خوزستان در هر دو رده سنی موفق به کسب مدال شد.



به گزارش صدای ایران از ایسنا، در رده سنی نوجوانان، مبینا حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم به ۳ مدال نقره دست پیدا کرد، سمانه موسویان در دسته ۷۱ کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و هستی اسدپور در دسته ۸۱+ کیلوگرم صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شد.



همچنین در رده سنی جوانان، آنا مرادی در دسته ۴۵ کیلوگرم به ۳ نشان طلا رسید و مونا نژادنیلی موفق به کسب ۳ مدال نقره شد.


دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای