Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@07:49:42 GMT

علت آتش‌سوزی برج لندن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۴۵۲۲

علت آتش‌سوزی برج لندن اعلام شد

به گزارش پارس نیوز،

روز گذشته (جمعه) اسکاتلندیارد اعلام کرد که آتش‌سوزی فاجعه‌بار در ساختمان ۲۴ طبقه لندن عمدی نبوده بلکه بر اثر یک یخچال فریزر معیوب رخ داده است. در این حادثه دست‌کم ۷۹ نفر کشته شدند.

به گزارش پلیس لندن، موادی که در نمای ساختمان و عایق آن به‌ کار رفته باعث گسترش بیشتر آتش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از انتشار گزارش اسکاتلندیارد، فیلیپ هموند وزیر دارایی انگلیس گفته بود که در نمای برج گرنفل موادی قابل‌ اشتعال به کار گرفته شده که استفاده از آن در سراسر این کشور ممنوع است.

این آتش‌سوزی باعث کشته‌شدن دست‌کم ۷۹ نفر و زخمی‌شدن چند تن شد.

بنابر گزارش دویچه‌وله، از آنجایی که بخش قابل توجهی از ساکنان این ساختمان مسلمان بودند، شایعاتی مبنی بر آتش‌سوزی عمدی در جریان بوده که با گزارش رسمی پلیس بی‌اساس محسوب می‌شوند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: برای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای امسال  صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از این پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی برای تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، ناظر عالیه معماری معاونت شهرسازی در محل پروژه حاضر است و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند