Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: علی مطهری و مصطفی کواکبیان از توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس انتقاد کرده و خواستار برخورد قوه قضاییه با توهین‌کنندگان شدند.

به گزارش ایلنا، ضیافت افطار احمد مازنی (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) شامگاه جمعه (دوم خرداد ماه) با حضور نمایندگان مجلس، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی مطهری (نماینده مجلس شورای اسلامی) در این ضیافت افطار؛ با اشاره به  اهمیت وحدت در جامعه گفت: نیاز امروز جامعه ما وحدت  ملت ماست. ما امروز در شرایط خوبی بعد از انتخابات هستیم و واقعا نباید بهانه‌ای برای ایجاد تفرقه بوجود بیاید.

وی ادامه داد: ما در وضعیتی هستیم که امریکا در حال متحد کردن عرب‌ها با اسراییل علیه ایران است. در چنین شرایطی باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

وی با انتقاد از توهین‌هایی که به رئیس‌جمهور در جریان راهپیمایی روز قدس شد، افزود: اتفاقی که در راهپیمایی روز قدس برای حسن روحانی (رئیس‌جمهور) افتاد؛ اتفاق خوبی نبود. اینگونه اتفاق‌ها علیه وحدت ملت است.

 مصطفی کواکبیان، دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از رفتار برخی افراد علیه رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس گفت: من از رئیس قوه قضاییه می‌خواهم که این حرکت را محکوم و پیگیری کند زیرا طبق قانون توهین به رئیس‌جمهور جرم است.

وی ادامه داد: من اصلا قبول ندارم که افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور توهین کردند، خودسر بودند بلکه حتما ساماندهی شده بودند.

 کواکبیان بر لزوم حفظ امنیت تجمعات قانونی تاکید کرد و افزود: باید با همکاری نمایندگان مجلس طرح امنیت اجتماعات در مجلس را به تصویب برسانیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عموم سخنرانان روز قدس در نماز جمعه از یک جریان و جناح خاص هستند و من این مسئله را بررسی کردم و باید به این مسئله رسیدگی شود و تذکر داده شود.

 کواکبیان با تاکید بر اینکه حسن روحانی با حمایت اصلاح‌طلبان رای لازم را کسب کرد، افزود: حسن روحانی (رئیس‌جمهور) وعده‌هایی به مردم دادند و امیدوارم این وعده‌ها تحقق پیدا کند. شرط اصلی تحقق این وعده‌ها شایسته‌سالاری است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما حمایت از دولت است، ادامه داد: روحانی نباید از مدیران چندسویه استفاده کند زیرا گروهی از مدیران دولت در چند سبد مختلف شانس خود را گذاشته بودند که اگر  فردی به جز روحانی رئیس‌جمهور شد، آنها کماکان بتوانند در آن دولت نیز حضور داشته باشد. اگر اصلاح‌طلبان نبودند حتما حسن روحانی رای نمی‌آورد و حداقل خواسته ما این است که در چنین شرایطی از غیراصلاح‌طلبان استفاده نکند.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند