Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مستند «محرمان محراب» درباره شخصیت شهید اشرفی اصفهانی و اقدامات او در دوران پیش و پس از انقلاب، طی دو قسمت روزهای شنبه و دوشنبه این هفته از شبکه افق پخش می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شهید شیخ عطاءالله اشرفی اصفهانی از جمله شهدای محراب دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که نقش مهمی در پیروزی نهضت و به ثمر نشستن آن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او طی ۱۰ سال سکونت در حوزه علمیه اصفهان، دوره‌های مقدمات و سطح فقه و اصول را نزد اساتیدی همچون سید مهدی درچه‌ای و سید محمد نجف‌آبادی به پایان برد و سپس به قم هجرت کرد و دوره عالی و اجتهادی فقه و اصول را نزد اساتید برجسته‌ای همچون عبدالکریم حائری یزدی، سید محمدتقی خوانساری، سید صدرالدین صدر، سید محمد حجت، سید حسین طباطبایی بروجردی و امام خمینی (ره) فرا گرفت.
تأسیس مراکز مختلفی همچون ساختمان مکتب الزهراء، مسجد، ولی عصر در خمینی شهر، مسجد امام حسین در خمینی شهر، حوزه علمیه امام خمینی در کرمانشاه، ساختمان مسجد النبی در کرمانشاه و توسعه مسجد بروجردی در کرمانشاه از جمله اقدامات او به شمار می‌روند.
وی در ۲۳ مهرماه ۱۳۶۱ در حالی که برای اقامه نماز جمعه آماده می‌شد، در مسجد جامع کرمانشاه با انفجار نارنجک توسط یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد و به شهادت رسید.
مستند «محرمان محراب» درباره شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی و علمی این شهید گرانقدر انقلاب اسلامی است؛ در این مستند با برخی شخصیت‌های آشنا با شهید اشرفی اصفهانی گفت وگو شده و همچنین فیلم‌ها و تصاویری از او به نمایش در می‌آید.
سید مصطفی سیادت تهیه کننده و یزدان پرونده کارگردان این مجموعه مستند هستند که طی دو قسمت، روزهای شنبه و دوشنبه این هفته ساعت 21:00 از شبکه افق پخش می‌شود.تکرار «محرمان محراب» هم روز بعد از پخش، ساعت 11:00 روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان