Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر رادیو ایران به تولید و پخش ۲۵ عنوان برنامه در این شبکه همزمان با تابستان اشاره کرد و جزییات آنها را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران با اشاره به برنامه های تابستانی این شبکه رادیویی گفت: رادیو ایران با ۲۵ عنوان برنامه در ۳۸۲۲ دقیقه در راستای اوقات فراغت والدین و فرزندان حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه دانش و اقتصاد با برنامه های «راه شب بامداد» چهارشنبه ها به موضوع برنامه ریزی والدین برای اوقات فراغت فرزندان می پردازد. همچنین «رهاورد» در پنج برنامه که از ساعت ۱۱:۳۰ صبح پخش می شود به تاثیر کلاس های تابستانی بر یادگیری فرزندان می پردازد.

مدیر رادیو ایران اظهار کرد: گروه ایران و رویدادها با برنامه «راه شب» بامداد سه شنبه ها که ساعت ۱۲ بامداد پخش می شود به بررسی غنی سازی اوقات مخاطب شب‌بیدار می پردازد و با مجموعه ای مناسب از مطالب فرهنگی، دینی، ادبی، طنز و موسیقی و در یک برنامه به اوقات فراغت در تابستان اشاره می شود. همچنین در «صفحه من» که در فواصل مختلف هر روز پخش می شود در فضای مجازی به صورت تعاملی با مخاطبان رادیو ایران به صورت زنده ارتباط برقرار می شود.

احمدپور با اشاره به چند برنامه دیگر یادآور شد: «باشگاه ستاره ها» جمعه ها ساعت ۲۳:۰۵ شب، ضمن اختصاص دادن کامل یک برنامه به موضوع اوقات فراغت به موضوع ساماندهی مشارکت مخاطبان در برنامه های رادیو ایران می پردازد. در گروه ورزش و تفریحات نیز «کوی نشاط» برنامه طنز و مفرح رادیو ایران در ۱۴ برنامه که از ساعت ۹ صبح اول تیر آغاز شده، ادامه می یابد و در ۱۰ دقیقه مختص موضوعات سفر و تابستان تولید می شود. «رادیو جمعه» از همین گروه در ۱۴ برنامه، ۱۰ دقیقه ای به موضوع سفر و تابستان می پردازد. میزگرد «میزبان» دوشنبه ها ساعت ۱۲:۰۰ با موضوع مدارس فوتبال پخش می شود.

مدیر رادیو ایران با اشاره به برنامه های گروه فرهنگ و اندیشه اعلام کرد: «کافه هنر» برنامه ای ترکیبی نمایشی است که روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ با موضوع اوقات فراغت و کلاس هلای تفریحی و فرهنگی برای نوجوانان پخش می شود و «قرار شاعرانه» روزهای شنبه تا چهارشنبه که ساعت ۲۲:۰۵ پخش می شود به استفاده صحیح از وقت های آزاد و راه های اصولی می پردازد. برنامه «نیشدارو» هم برنامه ای تازه و طنز است که هر شب ساعت ۲۲:۴۰ روی آنتن رادیو ایران می رود. همچنین «راه شب» بامداد جمعه و بامداد شنبه ساعت ۳۰ دقیقه پخش می شود.

احمدپور ادامه داد: «خانه و خانواده» کاری از گروه ایران و جامعه است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح با حضور کارشناسان خانواده به بررسی غنی سازی اوقات فراغت در خانواده ها می پردازد و «میزبان» نیز شنبه ها ساعت ۱۲ ظهر به بررسی اوقات فراغت با متولیان امور می پردازد. همچنین «ایرانشهر» با بررسی راه های مناسب پر کردن اوقات فراغت ساعت ۱۹:۰۵ مهمان خانواده ها می شود، ضمن اینکه هر صبح «سلام ایران» با حضور مسئولان به بررسی اوقات فراغت می پردازد.

مدیر رادیو ایران در پایان با اشاره به فعالیت تحریریه پخش و نظارت تصریح کرد: در فواصل پخش هر روز به مدت ۴۲ دقیقه موضوعاتی همچون اهمیت اوقات فراغت، اوقات فراغت و خانواده، سفر، مطالعه، آموزش و یادگیری هنرها و حرفه های متنوع، ورزش، راهیان نور، انس با قرآن، ارتباط با مراکز علمی و فرهنگی شهر و روستا ارتباط با مساجد و کتابخانه ها و... مشارکت در کارها و هنرهای گروهی، حفظ ارتباط با مدارس و بهره بردن از کلاس های آموزشی و اردوهای تابستانی مطرح می شود.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۷ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
 
اذان ظهر در اهواز ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه به گوش می‌رسد و غروب آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه خواهد بود.
 
صدای روحبخش اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ طنین انداز می‌شود و نیمه شب شرعی ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه است.
 
اذان صبح فردا، یکشنبه ۹ اردیبهشت ساعت ۴ و ۷ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه خواهد بود.
  
ذکر روز شنبه:
 
یا رب العالمین
 
به معنای "ای پروردگار جهانیان" است که ۱۰۰ مرتبه خوانده می‌شود و باعث بی‌نیازی خواهد شد.
 
ذکر روز شنبه به نام پیامبر اکرم (ص) است و روایت شده که در این روز زیارت حضرت رسول الله (ص) خوانده شود.
 
حدیث روز را بخوانید:

پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: مَن قَـبَّلَ وَلَدَهُ کَـتَبَ اللّه عَزَّوَجَلَّ لَهُ حَسَنَةً و َمَن فَرَّحَهُ فَرَّحَهُ اللّه یَومَ القیامَةِ، و َمَن عَلَّمُهُ القُرآنَ دُعىَ بِالابـَوَینِ فَیُکسَیانِ حُلَّتَینِ یُضى ءُ مِن نورِهِما وُجوهُ اَهلِ الجَنَّةِ.

هر کس فرزندش را ببوسد، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نویسد و هر کسى که او را شاد کند، خداوند روز قیامت او را شاد خواهد کرد و هر کس قرآن به او بیاموزد، پدر و مادرش دعوت مى شوند و دو لباس بر آنان پوشیده مى شود که از نور آنها، چهره هاى بهشتیان نورانى مى گردد. (کافى (ط-الاسلامیه) ج ۶، ص ۴۹)

سخنان آموزنده:

منتظر نمان پرنده‌ای بیاید و پروازت دهد، در پرنده شدن خویش بکوش. (دکتر علی شریعتی)


احکام شرعی امروز:
 
سؤال: اگر کسى ملکى را اجاره کرد و پس از مدت تعین شده تخلیه نکرد چه حکمى دارد؟
 
جواب: بدون اجازه مالک، بعد از مدّت اجاره، حکم غصب را دارد. (استفتائات مقام معظم رهبری)

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی