Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای مرحله فینال مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بافق بین دو تیم مجتمع فولاد بافق و کارمندان سنگ آهن مرکزی و در مرحله رده بندی بین تیم شهید قدوسی و انتظامات سنگ آهن مرکزی برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،تیم والیبال مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بافق به مرحله نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بافق شب گذشته با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله پیگیری شد.
در دیدار نخست تیم کارمندان سنگ آهن مرکزی 2 بر یک تیم شهید قدوسی را شکست داد و تیم مجتمع فولاد بافق نیز در دومین دیدار، مقابل انتظامات سنگ آهن مرکزی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

دیدارهای مرحله فینال مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بافق بین دو تیم مجتمع فولاد بافق و کارمندان سنگ آهن مرکزی و در مرحله رده بندی بین تیم شهید قدوسی و انتظامات سنگ آهن مرکزی برگزار می شود.

خاطرنشان می شود در این مسابقات 20 تیم در 4 گروه پنج تیمی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند