Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه ایران در برابر امنیت ملی خود با هیچ طرف منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعارف ندارد، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور به شدت نگران شده‌اند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اقدام جنایت‌کارانه اخیر تروریست‌های تکفیری داعش در تهران جهانیان را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب دندان‌شکن ایران به گروهک تروریستی داعش ثابت کرد که این کشور هرگز در برابر فشار عوامل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گروهک‌های تروریستی تسلیم نخواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران در برابر دشمنان در مدار توجه رسانه‌ها و ناظران بین‌المللی قرار گرفته است، تصریح کرد: دقت اصابت موشک‌های ایران به هدف مورد نظر و سرعت پاسخی که این کشور به داعش داد و همچنین اطلاعاتی که سپاه پاسداران از محل تجمع گروهک‌های تروریستی در دیرالزور داشت، ثابت کرد که ایران در برابر امنیت ملی خود هیچ‌گونه تعارفی با قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ندارد.
کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه این حمله پیام روشنی برای جهانیان داشت، خاطرنشان کرد: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش در منطقه دیرالزور موجب خواهد شد که دشمنان ایران در سیاست‌های تهاجمی خود علیه ایران تجدید نظر کنند. این حمله می‌تواند پیامی برای دشمن شماره یک ایران یعنی رژیم صهیونیستی نیز داشته باشد، که ایران دارای دقیق‌ترین موشک‌های دوربرد است.
هانی زاده در خصوص دلیل انتخاب دیرالزور برای حمله گفت: به خاطر اینکه گروهک تروریستی داعش در موصل عراق و رقه سوریه شکست خورده، لذا پایگاه‌های خود را به دیرالزور انتقال داده است و چون سپاه هم از محل جدید مقر آنها خبر داشت و می‌دانست که این منطقه مقر فرماندهان داعش است، این منطقه را هدف قرار داد.
وی گفت: آمریکایی‌ها از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شگفت‌زده شده‌اند، چراکه آنها از وضعیت و توان موشکی ایران خبر نداشتند و با این اقدام ایران متوجه شدند که ایرانی‌ها هرگاه احساس کنند که امنیت ملی آنها مورد تهدید قرار گرفته است، پاسخی کوبنده خواهند داد.
این کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه به عدم جدیت آمریکایی‌ها در مبارزه با داعش اشاره و تصریح کرد: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که اراده لازم برای مقابله با گروهک‌های تروریستی داعش را ندارند. اقدام اخیر آمریکا در سرنگونی یکی از جنگنده‌های سوریه که مقر گروهک تروریستی داعش را بمباران کرده بود، نشان داد که آنها هر طرفی را که با داعش مبارزه کند، مورد تهدید قرار می‌دهد.
به نقل از دفاع پرس، هانی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از حمله موشکی سپاه پاسدارن به شدت نگران شده‌اند که ایران می‌تواند با استفاده از توان موشکی خودش داعش را در عراق و سوریه نابود کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد