Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:12:37 GMT

غرامت سنگین یووه به خاطر لغو جشن قهرمانی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۸۹۷۴

غرامت سنگین یووه به خاطر لغو جشن قهرمانی

بانوی پیر به خاطر لغو جشن قهرمانی‌اش در پایان فصل اخیر، مجبور به پرداخت غرامت شد.

به گزارش مشرق، گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس به دلیل لغو مراسم جشن قهرمانی‌هایش در سری A و جام حذفی ایتالیا پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مجبور به پرداخت غرامت 400 هزار یورویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرار معلوم بیانکونری که خود را برای کسب اولین سه‌گانه تاریخش در کاردیف آماده کرده بود، مراسمی برای گرفتن جشن قهرمانی پس از بازگشت از ولز تدارک دیده بود که در نتیجه شکست سنگینش برابر رئال مادرید آن را لغو کرد. هزینه برپایی این مراسم که قرار بود در تورین برگزار شود، یک میلیون یورو برآورد شده بود و به سبب لغو آن یوونتوس به آنهایی که مسئولیت برگزار این مراسم را برعهده داشتند، 400 هزار یورو غرامت داده است. در واقع این 400 هزار یورو مبلغ پیش پرداختی بوده که بانوی پیر به آنها پرداخت بوده و الان غیرقابل استرداد است.

همچنین دلیل دیگری که گفته می‌شود باشگاه یوونتوس تصمیم به لغو جشن پایان فصلش گرفته، اتفاق تلخی بود که برای تماشاگران بازی فینال لیگ قهرمانان در تورین رخ داد زمانی که انتشار یک شایعه دروغین مبنی بر احتمال انفجار یک بمب‌گذار انتحاری منجر به هجوم مردم و زیر دست و پا ماندن جمعیتی در حدود 1500 نفر شد که یکی از آنها جانش را از دست داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید