Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:16:26 GMT

شهربازی زنجان بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۰۰۷۱۴

شهربازی زنجان بازگشایی می‌شود

معاون شهردار زنجان از تکمیل و توسعه تجهیزات شهربازی شماره یک خبر داد و گفت: شهربازی زنجان از عید فطر بازگشایی می‌شود.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: فضای عمومی شهرداری آماده بازگشایی است و با بازدید‌های انجام شده از طریق مسئولان شهرداری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و نواقص آن منعکس و بسیاری از آن‌ها برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهربازی زنجان شامل دو قسمت شهربازی شماره یک و شماره دو است، بیان کرد: شهربازی شماره دو با تأسیسات قدیمی استاندردهای لازم برای فعالیت دستگاه‌ها را گرفته است و در ایام تعطیلات عید فطر بازگشایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان بیان کرد: شهربازی شماره یک توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و دو شریک این پروژه به لحاظ مسائل مالی و حقوقس دچار اختلافاتی شدند که شهرداری در حال تعیین تکلیف مشکلات این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌گذاران در حال تکمیل شهربازی شماره یک است، عنوان کرد: دستگاه‌های مورد نیاز این شهربازی ساخته شده اما برای راه‌اندازی باید استانداردهای لازم را اخذ کند که موضوع یک هفته به طول می‌انجامد اما به محض دریافت مجوزها، مراسم افتتاح آن نیز برگزار می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تا کنون 9 دستگاه از تجهیزات شهربازی شماره یک که دارای وسایل برای کودکان و بزرگسالان با هیجان بیشتر است، موفق به دیافت تأییدیه استاندارد شدند.

وی مبلغ برآورد اولیه سرمایه‌گذاری برای تکمیل شهربازی شماره یک و تأمین تجهیزات آن را 3 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با پیشنهاداتی که برای تغییرات نوع سازه‌ها داده شده پیش‌بینی می‌‎شود که این رقم به 4 میلیارد تومان برسد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به اعلام دستورالعمل‌هایی برای بازبینی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی، نظافت و سایر موارد در پارک‌ها و فضای سبز اشاره کرد و گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز فصل تابستان، اقدامات لازم برای بهره‌مندی همشهریان و مسافران از امکانات زنجان انجام می‌شود.

وی طرح گذر تابستان، جشن‌ها، جشنواره آش و سایر موارد را از مهمترین برنامه‌های شهرداری برای تابستان امسال عنوان کرد.

انتهای پیام

R41375/P41362/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از شماره گذاری کالا‌ها و خدمات ورزشی، شماره رمزینه به صاحبان کالا داده می‌شود که می‌توانند روی اثر خود حک کنند و متقاضیان با بارگزاری آن به اصالت و هویت کالا پی خواهند برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد