Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن اتحادی در مراسمی به عنوان رئیس جدید اداره صنعت و معدن و تجارت گلپایگان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارعالمان؛ قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهانبا اشاره به طرح های موجود برای رونق اقتصادی گفت: 300 هزار میلیارد ریال به واحد های تولیدی کمک اعتباری و مالی می شود که 200 هزار میلیارد آن در واحد های صنعتی هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زینلی پور در حاشیهمراسم تودیع و معارفه ریاست سابق و جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان که صبح امروز در خانه صنعت و معدن این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: 10 هزار واحد صنعتی در کل کشور در قالب سرمایه در گردش و اعتبارات مورد نیاز در رابطه با بازسازی و نوسازی صنعت تأمین مالی می شوند.

وی بیان کرد: یکصد هزار میلیارد ریال برای تأمین ماشین آلات و به تولید رساندن طرح های بالای 60 درصد هزینه می شود تا بتوانند اشتغال زایی مناسبی را داشته باشند.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه از پنج هزار طرح بالای 60 درصد در کل کشور بالغ بر یک پنجم آن متعلق به استان اصفهان است، گفت: یک هزار و 36 طرح از یک هزار و 832 طرح صنعتی در استان در قالب طرح های بالای 60 درصد تأمین مالی می شوند.

زینلی پور با تأکید بر اینکه گلپایگان از پتانسیل خوبی در منطقه غرب استان برخوردار است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرستان ها و کمیسیونی که در استان خواهیم داشت برای واحدها و طرح های صنعتی منطقه تأمین اعتبار و نقدینگی داشته و در شهرستان رونق و اشتغال ایجاد کنیم.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه در گلپایگان از یکصد و 70 واحد صنعتی، یکصد و 35 واحد فعال است، عنوان کرد: خوشبختانه اشتغال، تولید، درآمد زایی و صادرات مناسبی در شهرستان وجود دارد و امیدواریم با تزریق منابع مالی در قالب طرح رونق اقتصادی شاهد فعالیت مجدد واحد های به چالش افتاده باشیم.

زینلی پور با تأکید بر اینکه گلپایگان دارای واحد های صادراتی فعال زیادی است، تصریح کرد: این شهرستان در تولید و صادرات مشکل چندانی نداشته و در قطعه سازی، لبنیات و صنایع غذایی و پلیمر معروف بوده و در کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی خاطر نشان کرد: گلپایگان در منطقه یک شهرستان صنعتی بوده و جایگاه خاصی برای خود دارد ولی با دارا بودن 15 معدن شاید از نظر معدنی در برابر صنعت ضعیف تر باشد.

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به کشف پتانسیل های فلزی جدید در منطقه گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم این پتانسیل های فلزی شناسایی شده را در قالب مزایده به بخش خصوصی واگذار کنیم.

در این جلسه از زحمات علی یوسفی رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گلپایگان قدردانی شده و محسن اتحادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل