Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از نشریه هیل، «نانسی پلوسی»، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» جزئیات نخستین ملاقات خود با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرد.

پلوسی در این خصوص گفت: این اولین ملاقات من با رئیس جمهور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی تاریخی بود. این ملاقات در کاخ سفید اتفاق افتاد. اولین مسئله ای که او در جمع نمایندگان اعلام کرد این بود که او در کسب آرای مردمی پیروز شده است.

نانسی پلوسی افزود: «دونالد ترامپ به من گفت که در کسب آرای مردمی پیروز شده است. بنابراین من هم به دونالد ترامپ گفتم که آقای رئیس جمهور این مسئله حقیقت ندارد. هیچ مدرکی یا سند و یا اطلاعاتی در این خصوص وجود ندارد.»

اما بنابر اعلام پلوسی، دونالد ترامپ همچنان با تأکید بر تقلب در انتخابات آمریکا ادامه داد: بله درست است. 3 تا 5 میلیون نفر از رأی دهندگان غیرقانونی رأی داده اند و من حتی ایالت کالیفرنیا را هم حساب نکرده ام.

دونالد ترامپ تاکنون چندین بار در خصوص شکست دادن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا در آرای مردمی بلوف زده است. وی همچنین چندین بار مدعی شده است که اگر افراد به طور غیرقانونی رأی نمی دادند، وی توانسته بود در کسب آرای مردمی کلینتون را شکست دهد. این درحالیست که تاکنون این ادعاهای دونالد ترامپ تأیید نشده است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن