Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:51:49 GMT

پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارها

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۳۳۳۸

پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارها

پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارهای جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه با اعلام آمار و ارقام دقیق از سوی کمیته سازماندهی این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مجموع دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه که از شنبه هفته گذشته با شرکت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی به میزبانی شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی آغاز شده بود 449 هزار و 599 تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله گروهی 12 بازی برگزار شد که دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و نیوزیلند در ورزشگاه سن پترزبورگ پرتماشاگرترین بود. 56 هزار و 290 تماشاگر این بازی را از نزدیگ نظاره‌گر بودند که با برتری 4 بر صفر پرتغالی پایان یافت.

در رده دوم پرتماشاگرترین دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 بازی تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند در افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه سن پترزبورگ با 50 هزار و 251 تماشاگر قرار گرفت. در این بازی روس‌ها با 2 گل نیوزیلند را شکست داده بودند.

در مجموع نیز 134 هزار و 595 تماشاگر بازی‌های روسیه میزبان را در ورزشگاه‌ها نگاه کردند.

رویارویی نیوزیلند با مکزیک کم‌تماشاگرترین بازی جام کنفدراسیون‌ها با حضور 25 هزار و 133 نفر در ورزشگاه شهر سوچی معرفی شد. مکزیک در این بازی با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بود.

تیم‌های ملی پرتغال، مکزیک، آلمان و شیلی از گروه‌های A و B به مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه صعود کردند. در این مرحله آلمان با مکزیک بازی می‌کند و پرتغال به مصاف شیلی می‌رود.

دیدار فینال 11 تیر ماه سال جاری در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R7858/P1011117/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بلیت فروشی بازی پرسپولیس سپاهان از روز گذشته آغاز شده است. نکته جالب در این مورد این است که زمانی که شما برای خرید بلیت اقدام می کنید، متوجه می شوید که برای اولین بار در این فصل می توانید بلیت های قسمت غربی ورزشگاه آزادی را تهیه کنید و به دیدن بازی تیم محبوبتان بپردازید. قیمت بلیت این جایگاه 500 هزار تومان است که اگر تخفیف هواداری داشته باشید به 250 هزار تومان کاهش خواهد یافت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901130

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم