Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روسای مجالس آسیا و بخشی از اروپا همکاری هایی را برای توسعه و حل مشکلات منطقه پیگیری می کنند. به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ازکره جنوبی ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس روسای مجالس اوراسیا می تواند به امنیت پایدار و توسعه روابط اقتصادی کشورهای حاضر کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای لاریجانی با ابراز امیدواری به تهیه اساسنامه نشست روسای مجالس اوراسیا افزود: این نشست ابتکاری است که از سال پیش شروع شده و ایران نیز نقش فعالی داشته است تا این سازمان شکل بگیرد. رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: روسای مجالس آسیا و بخشی از اروپا همکاری هایی را برای توسعه و حل مشکلات منطقه پیگیری می کنند. دانلود دانلودتصویروی گفت: با توجه به شرایطی که در عرصه بین المللی وجود دارد، اینگونه نهادها و سازمان هایی که می توانند بسط پیدا کنند و از یک قاره هم فراتر بروند، می توانند به مسائل امنیت پایدار در منطقه و توسعه در روابط اقتصادی کشورها کمک کنند.رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : در زمینه سرمایه گذاری اقتصادی، استفاده از انرژی و مسائل امنیتی که منطقه را درگیر کرده، مسائل لازم در این نشست مطرح می شود.آقای لاریجانی ابراز امیدواری کرد اساسنامه این کنفرانس شکل بگیرد تا بتواند فعالانه تر به مسائل اوراسیا بپردازد.رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدارهایی با مقامات کره ای و روسای مجالسی که در این اجلاسیه حضور پیدا می کنند، انجام خواهد شد و محور مهم این دیدارها توسعه روابط ایران با کره جنوبی و سایر کشورهای حاضر است.رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با مقامات کره جنوبی در این سفر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایطی که مهیا شده و زمینه هایی که برای سرمایه گذاری ایجاد شده است از سرمایه گذاری کره جنوبی نیز استقبال می کنیم.دومین اجلاس روسای مجالس اوراسیا تا ساعاتی دیگر در سئول پایتخت کره جنوبی آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی