Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایشگاه گروهی «منو» با نمایش نقاشی ها ۹ هنرمند جوان ۹ تا ۱۴ تیرماه در حالی در گالری نگر برپا می شود که کار گردآوری این آثار را سودابه کردی به عهده دارد.

وی درباره این نمایشگاه گفت: در دنیای امروز با پیشرفت روزافزون در هر زمینه و گرایش، با گستره دامنه روابط انسانی روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعابیری فراتر از کلمه هایی ساده: مانند زندگی، عشق و مرگ....

وی ادامه داد: «منو»، لیستی از تعابیر و مفاهیم انسانی غریبی است که به مددِ رنگ و فرم دیده می شود. در این لیست، شاهد بسیاری از دورترین و نزدیک ترین جنبه های درونی انسانی بر سطوح دو بعدی خواهیم بود.در واقع «منو»، لیستی را در جلوی چشم بیننده می گذارد که در آن معانی و مفاهیم فرا واقعی و درونی و هر آنچه که تنها به واسطه انسان بودن قابل وصف می شود، وجود دارد.

گالری نگر در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک ۳۳، زنگ سوم واقع است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شب گذشته تصاویری از یک نزاع وحشتناک گروهی منتشر شد. آن گونه که مسئولین محلی می‌گویند، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است. لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها