Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت یک بامداد 26 اردیبهشت امسال وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در خیابان خاوران، 10 متری شهید محمودی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.
بر اساس این گزارش، با حضور ماموران در محل مشخص شد درگیری بین دو گروه از جوانان ساکن خیابان محمودی آغاز و طی آن جوانی به نام «مهدی» از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت ضربه وارده به ناحیه حیاتی گردن، «مهدی . خ» ( 23 ساله ) جان خود را از دست داد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در تحقیقات میدانی از محل درگیری مشخص شد 2 برادر به نام های رضا (22 ساله)، جواد (24 ساله) و یکی از دوستانشان به نام مسعود ( 23 ساله ) با گروهی دیگر از جوانان ساکن خیابان محمودی درگیر و رضا با ضربه چاقو مقتول را از ناحیه گردن مجروح کرده است.
برابر تحقیقات بعمل آمده مقتول بهمراه دوستانش در بیشتر شب ها مقابل ساختمان محل سکونت دو برادر ( رضا و جواد ) تجمع می کردند و همین موضوع زمینه اعتراض و نهایتا اختلاف دو برادر با مقتول و دوستان وی را ایجاد کرده بود.
براساس این گزارش با شناسایی رضا به عنوان فرد ضارب و متهم اصلی پرونده ( از طریق اظهارات شاهدان صحنه درگیری)، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت اما مشخص شد که متهم از شب درگیری از محل سکونت خود متواری شده است.
در تحقیقات پلیس مشخص شد که رضا مدتی به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری و در آنجا مخفی بود و به تازگی به تهران بازگشته و در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خاوران، هاشم آباد مخفی شده است.
با اطلاعات به دست آمده سوم تیرماه متهم دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
رضا پس از دستگیری اظهارکرد: شب حادثه پس از شرب خمر بهمراه برادرم و مسعود در بالکن خانه ایستاده بودیم که با مقتول و دوستانش چشم تو چشم شدیم و از آنجا درگیری لفظی بین دو گروه آغاز شد؛ چاقویی از داخل آشپزخانه برداشتم و به همراه برادرم و مسعود از خانه خارج شدیم و با شروع درگیری در یک لحظه با چاقو ضربه ای به مقتول زدم و به سرعت از محل فرار کردم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراین باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/9343//7244

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد

 به گزارش تابناک، رکنا نوشت: سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک نفر سارق جیب بر حرفه ای و یک نفر کلاهبرداد حرفه ای با 60 هزار دلار شدند.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت عنوان کرد: افسران زبده پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر نمودند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت نموده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتارهای مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد 600 قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی (60 هزار دلار) کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: متهمان 30 و 32 ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند