Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:50:53 GMT

گیتی خامنه و گلاره عباسی مهمان سروش صحت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۱۸۷۴۹

گیتی خامنه و گلاره عباسی مهمان سروش صحت

به گزارش خبرگزاری برنا، در دومین قسمت از جنگ پایانی برنامه «هزار داستان» که امشب (6 تیرماه) روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، میهمانان در این جُنگ پایانی درباره خودشان، برنامه «هزار داستان» و ماه رمضان به گپ و گفت می‌نشینند.

سروش صحت در دوازدهمین قسمت برنامه «هزار داستان» از کسانی گفته بود که با امید بازگشت به زندگی را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی خامنه در پنجمین قسمت برنامه قصه آدم‌هایی را روایت می‌کند که به ایران آمدند ولی دلشان نیامده که به زادگاه خود بازگردند.

گلاره عباسی در پنجمین قسمت از این برنامه میزبان از سفر و کسانی که سفرهای متفاوتی داشتند، سخن گفت.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت۱۸:۳۰به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۱۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!