Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:32:55 GMT

برنامه قطعی برق فردا در اهواز

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۲۷۶۳۲

برنامه قطعی برق فردا در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز؛بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق اهواز فردا مناطقی از اهواز به دلیل اصلاح تجهیزات ایستگاه‌های فوق توزیع برق توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خاموشی خواهند داشت.


بر اساس این برنامه فردا مناطقی از کیانپارس شامل خیابان شهریور شرقی،‌ خیابان دکتر چمران، خیابان موحدین، فلکه هلال، خیابان سپاه روبروی موسسه سرم‌سازی، مراکز اداری امانیه،‌ خیابان سقراط، بین خیابان انقلاب و پودات، تالار فردوسی، اداره کل مالیات، مسکن و شهرسازی و مخابرات و کارخانه زمزم، خیابان انقلاب، نبش سقراط بین پودات و سپاه، خیابان سقراط و سرم سازی و شهرداری مرکزی از ساعت 6 تا 8 صبح بی‌برق خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فردا برق بلوار معلم، کوی شهروند، منازل ترابری، خیابان یک و دو ترابری شرکت نفت روبروی راه‌بند، کوی نبوت خیابان مطهری 4 و 5، خیابان فجر یک تا 4 و سپیدار سمت مسجد بلال از ساعت 6 تا 7 صبح قطع خواهد شد.


مناطق فلکه سه‌راهی سپیدار، کوی سپیدار خیابان یک تا هشت دو اتاقه‌ها و خیابان 20 سه اتاقه‌ها و خیابان 31 تا 36 چهار اتاقه‌ها، منازل جنگ‌زده‌گان، سپیدار خیابان 21 و 33 جنب نانوایی، بلوار مهاجرین جنب 224 واحدی، خیابان 35 سپیدار، بلوار مهاجرین جنب 224 واحدی و 24 واحدی بنیاد مسکن از ساعت 6 تا 7 صبح برق نخواهند داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر