Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان آذبایجان شرقی با انتقاد از رویه برخی دستگاه ها در برخورد با کارمندان حامی کاندیدای رقیب دولت فعلی اظهار داشت: اینکه بلافاصله با این کارمندان فقط به بهانه حمایت از کاندیدای رقیب برخورد کنیم روش کشور های عقب مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتبریز بیدار ،محمد حسین فرهنگی در جلسه صبح امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز با اشاره به برخورد با کارمندان حامی یک کاندیدای خاص انتخابات ریاست جمهوری پس از انتخابات اظهار داشت: متاسفانه برخی خبرها حاکی از آن است که در برخی دستگاه های اجرایی برخی کارمندان را به دلیل اینکه در انتخابات گذشته از یک کاندیدای خاص حمایت کرده اند برخورد می شود حتی برخی گزارش ها به من رسیدهبرخى کارمندان تبعید شده اند!

وی ادامه داد: باید باور داشته باشیم مردم برنده انتخابات هستند و چون رقابت ها واقعی بود مردم به پای صندوق آمدند و این حضور پرشور را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان آذبایجان شرقی با انتقاد از رویه برخی دستگاه ها در برخورد با کارمندان حامی کاندیدای رقیب دولت فعلی اظهار داشت: اینکه بلافاصله با این کارمندان فقط به بهانه حمایت از کاندیدای رقیب برخورد کنیم روش کشور های عقب مانده است.این کارزیبنده نظام اسلامی نیست.

وی خطاب به نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز گفت: حال که همه اینجا هستند لازم است این تذکر به گوش مسئولین دستگاه ها برسند تا این رویه غلط اصلاح گردد.

فرماندار تبریز هم در واکنش اظهارات فرهنگی اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگ زرینی دیگر از اعتماد مردم به نظام را ثبت کرد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم برنده واقعی انتخابات بودند و در این زمینه که تذکر داده شد اگر موردی باشد رسیدگی می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امنا خبر داد.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: هم اینک در آستانه انتخابات مرحله دوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با تأسی به فرمایشات معظم له و با استعانت از پروردگار متعال، ضمن قدردانی از تمام مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور در مرحله نخست این انتخابات برگی زرین در تاریخ کشور را رقم زدند، به ویژه با سپاس مجدد از عزیزانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی اینجانب مشغول فعالیت هستند، به اطلاع عموم مردم بزرگوار می‌رسانم در فاصله دور اول تا دور دوم انتخابات در ارتباطاتی که با گروه‌های مختلف مردم داشتم به صراحت از اکثریت جامعه دریافتم که مردم از مجلس آینده توقع تغییر و تحول در ساختار و حکمرانی آن دارند و طبعاً این تغییر و تحول باید از مدیریت مجلس دوازدهم آغاز شود. این نکته به صراحت در نتایج دور اول انتخابات و آرای مردم شریف تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر هم مشهود بود.

شریفیان در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به اینکه ائتلاف انتخاباتی امنا از ابتدا این مطالبه مردمی را پیگیری کرده است، خود را به رویکرد این ائتلاف پایبند می‌دانم و تمام مجموعه‌ها و ستادهای انتخاباتی خودم را در اختیار ائتلاف امنا قرار خواهم داد.

کد خبر 6095263

دیگر خبرها

  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای