Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: در آستانه فصل صید میگو برای جلوگیری از صدمه وارد شدن به ذخائر و زیستگاه آبزیان، طرح دریابس اجرایی می‌شود که امسال 16 تیر برای این مهم تعیین شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ عباس آهنگر مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح دریابس در آبهای استان بوشهر اظهار داشت: با اجرای این طرح، فعالیت صید و صیادی در آبهای خلیج فارس تا تعیین زمان صید میگو ممنوع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اجرای دریابس به درخواست، فعالان بخش صید صیادی انجام می‌شود تاکید کرد: با توجه به پیشنهاد جامعه صیادی و اتحادیه و تشکل‌های با مشارکت شیلات و پژوهشکده میگو«دریابس» در آستانه آغاز صید میگو در آبهای استان بوشهر اجرایی می‌شود.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر، تعیین زمان اجرای مطرح دریابس در آستانه فصل صید میگو دانست و افزود: این طرح در کمیته مدیریت صیاد استان بوشهر با حضور نماینده صیادان و اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر تصمیم‌‌گیری می‌شود و بر اساس زمان تعیین شده، تا اعلام زمان صید میگو، صیادان از رفتن به دریا برای صید و صیادی منع می‌شوند.
آهنگرمقدم با بیان اینکه اجرای طرح دریابس مزایای زیادی برای ذخایر آبزیان دارد بیان کرد: اجرای طرح دریا بس فرصت بازسازی ذخایر، تخم ریزی برای آبزیان بارور، جلوگیری از صید غیرمجاز و آماده شدن صیادان برای فعالیت صید میگو را فراهم می‌کند.
وی اجرای طرح دریابس را 16 تیر ماه اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح «دریابس» از 16 تیر ماه تا اعلام زمان آغاز صید میگو، صید انواع آبزیان در خلیج فارس محدوده استان بوشهر ممنوع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها