Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-28@14:34:06 GMT

ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و هراز

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۳۸۰۶۶

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد. سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه در روز پنجشنبه، ترافیک نیمه سنگین در شمال به جنوب محورهای کرج – چالوس و هراز گزارش شده و ترافیک پرتردد و روان است.

به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند گفت: محورهای آونگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور استهبان – نی‌ریز در استان فارس و محور فرعی رودبار – کهنوج – قلعه گنج در جنوب استان کرمان نیز مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی در مورد محورهای دارای محدودیت نیز با بیان اینکه آزادراه قم به تهران از 29فروردین تا 20شهریور ماه آتی، محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه، یکشنبه،‌ دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همچنین محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه الی 20شهریور ماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.گفت: آزادراه رشت-قزوین از 12اردیبهشت تا 20شهریور در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت8 تا 18 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

وی افزود: آزادراه قم به تهران از 16 اردیبهشت تا 31 مرداد ماه محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد و همچنین محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر اتا 21 از 27خرداد تا 30آبان روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 18 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت انجام عملیات راهسازی مسدود است.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت