Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضاییه در حسینیه امام علی(ع) سپاه شهرستان دالاهو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازکرند کرد، همایش گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضاییه در حسینیه امام علی(ع) سپاه شهرستان دالاهو برگزار شد.

در این همایشرئیسدادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و همچنین فرماندهان و مدیران سپاه ناحیه دالاهو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول بهرامی پور رئیس دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران شهرستان دالاهو در ایناظهار داشت: که منافقین کور دل در حادثه تروریستی 7 تیر عزیزانی را به شهادت رساندند که هر کدام شخصیت برجسته ای در نظام اسلامی بودند.

وی ادامه داد: دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران با تعامل و هماهنگی با مجموعه دستگاه قضایی شهرستان مشغول ارائه خدمات خقوقی و قضایی به جامعه عظیم ایثارگران انقلاب اسلامی است.

روح الله احمدی منش رئیس دادگستری شهرستان دالاهو نیز در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و آیت الله بهشتی بر لزوم حفظ اقتدار نظامی و امنیتی سطح شهرستان تاکید و اظهار داشت امنیت امروز مرهون شهدای عزیز است و همه در جهت حفاظت از خون پاک شهدا باید کوشا باشیم .

وی خاطر نشان کرد که دستگاه قضایی سطح شهرستان با تعامل با سپاه و سایر نهاد های نظامی و امنیتی در جهت تحقق امنیت پایدار سطح منطقه تلاش خواهند کرد.

احمدی منش در خاتمه عملکردی از اقدامات دادگستری را تشریح کرد.

سرگردامیری جانشین فرمانده سپاه دالاهو نیز در این همایش با گرامیداشت هفته قوه قضاییه به انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضاییه اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین رسالت دستگاه قضایی احقاق حق و احیای عدالت است که با اجرای آنها اعتمادسازی مردم نسبت به نظام به وجود خواهد آمد

.سرگرد امیری در خاتمه با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی شهرستان آمادگی بسیج را برای تشکیل رده مستقل بسیج حقوقدانان در دادگستری شهرستان دالاهو اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود