Web Analytics Made Easy - Statcounter

حفظ وحدت در جامعه اسلامی و توجه به مسائل فرهنگی ازجمله توصیه های رهبر معظم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت : جمهوری اسلامی ایران در ششم تا دوازدهم تیرماه چند سال مختلف بیشترین ترورها را شاهد بود که مهمترین آنها سوء قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب در سال 60، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان در همان سال ، شهادت شهید محراب آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صدوقی نماینده امام خمینی ( ره ) در یزد در سال 60، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس در سال 67 و شهادت 300 سرنشین بی گناه آن به ویژه 66 کودک از دیگر جنایتهایی است که در کمال ناباوری جامعه جهانی، مسببان آن توسط دولت آمریکا به دریافت مدال لیاقت مفتخر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان به بمباران شیمیایی سردشت نیز اشاره کرد و گفت : جای تاسف دارد که پس از 30 سال هنوز نخواسته اند مسببان آن را محکوم کنند و مرور این وقایع غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را بیش از پیش نمایان می کند.

امام جمعه ارومیه به بیانات رهبر معظم انقلاب در عید سعید فطر اشاره کرد و گفت : معظم له در بیانات اخیرشان تاکید کردند که مسئله فلسطین نباید از مسئله اصلی جهان اسلام خارج شود چرا که مرور جنایتهای آمریکا ، رژیم صهیونیستی و اعمالشان در منطقه اهمیت این حساسیت را دوچندان می کند.

وی افزود : رژیم سعودی با هواپیماهای رژیم صهیونیستی مردم یمن را بمباران می کند و همین مسئله کافی ست تا ابعاد جنایتهای رژیم اشغالگر قدس شریف و آنهایی که فقط نام اسلام را یدک می کشند بیش از پیش آشنا شویم .

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی حفظ وحدت در جامعه اسلامی و توجه به مسائل فرهنگی را از دیگر تذکرات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت : توجه به این امور به خصوص توسط اعضای شوراهای اسلامی شهرها لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان هم پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران و تاثیر شهید بهشتی در شکل گیری قوانین مترقی قضایی کشور پرداخت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند

به گزارش صدای ایران از ایلنا،رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند، فرمودند: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


گزیده فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

**تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

** الگو‌های جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

**غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»