Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@03:36:03 GMT

خلاءقانونی در ارائه گواهینامه رانندگی به مشمولان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۳۴۱۷

رئیس پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت طرح اخذ گواهینامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.

به گزاش مهر سردار تقی مهری گفت: افرادی که بخواهند اقدام به دریافت گواهینامه رانندگی کنند در صورتی که در حال تحصیل در هر رده تحصیلی باشند، می‌توانند بدون مشکل اقدام کرده و گواهی نامه خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: افرادی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند نیز مشمول اینقانون شده و برای دریافت گواهینامه رانندگی با مشکل مواجه نخواهند بود.

رئیسپلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون برای دریافت گواهینامه افراد در حال تحصیل با مشکل مواجه نبوده ایم، افزود: تمام افراد در حال تحصیل، نیازی به در اختیار داشتن برگه پایان خدمت برای اخذ گواهی نامه ندارند و تاکنون در این رابطه مشکلی مطرح نبوده است.

سردار مهری ادامه داد: افرادی که در حال تحصیل نبوده و به سربازی نرفته باشند فعلا مشمول حال گرفتن گواهینامه رانندگی نمی‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح دریافت گواهینامه رانندگی بدون اخذ پایان خدمت پس از تایید ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: موضوع سربازی از مسائل ستاد کل نیروهای مسلح است و هر زمان که ستاد به ما قانون را ابلاغ کند، بدون پایان خدمت گواهینامه صادر خواهیم کرد.

رئیسپلیس راهورناجا تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح در حال هماهنگی با نمایندگان مجلس است تا در صورت فراهم شدن شرایط، مقدمات دریافت گواهینامه رانندگی بدون اخذ مدرک پایان خدمت فراهم شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟