Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@14:29:57 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی +آمار

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۴۶۹۴

صراط: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ۸ صبح امروز ۲۹۴ هزار و ۱۴۴ نفر برای آزمون استخدامی ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشور (شهریور ماه 96) براساس برنامه زمانی پیش بینی شده از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و با درنظر گرفتن مهلت تمدید شده، فردا یکشنبه 11 تیرماه پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تا 8 صبح امروز تعداد 294 هزار و 144نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان باید برای ثبت‌نام پس از مطالعه دفترچه راهنما اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا ضرورت دارد داوطلبان پس از پرداخت مبلغ 33 هزار تومان به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت‌های بانک‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم تقاضا نامه و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکردند باید سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و لذا داوطلبان باید از روز سه‌شنبه 31 مرداد 96 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 2 شهریور 96 به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مشاهده کارت شرکت در آزمون خود، نسبت به پرینت آن و دریافت برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده این آزمون در روز جمعه 3 شهریور 96 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود