Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-09@05:09:50 GMT

اردلان شجاع کاوه و همسرش هم مجری شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۷۵۶۷

اردلان شجاع کاوه و همسرش هم مجری شدند


به گزارش بی‌باک نیوز،‌ با شروع فصل تابستان، این شبکه برنامه‌های مختلفی را برای پخش در ساعات گوناگون در نظر گرفته است.بر این اساس جشنواره فیلم‌های تابستانی هر شب با پخش یک فیلم در ساعت 24:00 آغاز خواهد شد. همچنین برنامه «کولاک» ویژه مخاطبان جوان، هر روز ساعت 17:30 از این شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر برنامه‌های شبکه «شما» ویژه گروه سنی نوجوان و جوان می‌توان به «به رنگ دوستی» از تولیدات مرکز آذربایجان غربی اشاره کرد که پنجشنبه‌ها ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.همچنین برنامه «قاصدک» با مخاطبان کودک و با حضور ملیکا زارعی (خاله شادونه) هر قسمت در یکی از استودیوهای مراکز مختلف سیما پخش خواهد شد.

با توجه به رسالت شبکه «شما» مبنی بر توجه به فرهنگ‌های مختلف در همه مناطق و استان‌ها، ویژه برنامه موسیقایی این شبکه با مشارکت مراکز استان‌ها و با عنوان «عصرانه» هر روز از ساعت 18:00 تا 19:00 روی آنتن می‌رود.«ترانه باران» عنوان دیگر برنامه موسیقایی این شبکه است که هر شب ساعت 21:00 و تکرار آن ساعت 15:00 روز بعد پخش خواهد شد.

علاوه بر اینها برنامه «همنوا» ویژه پخش موسبقی‌های برتر نواحی گوناگون، جمعه‌ها ساعت 12:00 پخش می‌شود.در حوزه خانواده و سبک زندگی ایرانی – اسلامی هم شبکه «شما» برنامه ویژه‌ای را برای فصل تابستان تدارک دیده است؛ عنوان این برنامه «نیلوفرانه» است که با اجرای اردلان شجاع کاوه و همسرش الیزا اورامی هر روز غیر از جمعه‌ها ساعت 19:00 روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم ساعت 13:15 روز بعد پخش خواهد شد.

برنامه ترکیبی و مفرح «من و شما» با تهیه گنندگی هادی قندی و با حضور مهمانانی از بین خوانندگان، هنرمندان و کارشناسان برجسته کشور و آیتم‌های گوناگون گردشگری نیز جمعه‌ها ساعت ۱۴ از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن هم یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت 22:30 خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های تابستانی شبکه «شما» که مخاطبان اصلی آن خانواده‌ها هستند می‌توان به «پزشک شما» کاری مشترک از مراکز خلیج فارس و یزد اشاره کرد همچنین برنامه ترکیبی «صد در صد» کاری از مرکز اصفهان نیز با حضور کارشناسی همچون دکتر غلامعلی حداد عادل، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و ... جمعه‌ها ساعت 19:30 از این شبکه پخش می‌شود.

تابستان امسال، برنامه‌های «زنده رود»، «صبح خلیج فارس» و «خوشا شیراز» هم به تناوب در روزهای جمعه ساعت 9:30 روی آنتن شبکه «شما» می‌روند؛ برنامه مفرح «ورزشی شو» نیز جمعه‌ها ساعت 8:30 پخش خواهد شد.

«ایران ما» عنوان دیگر برنامه‌ای است که در فصل تابستان و با ارائه تصاویری از چرخه تولید صنعت کشور و زیبایی‌های بکر گردشگری در مراکز مختلف هر روز ساعت 10:30 صبح پخش می‌شود؛ همچنین میان برنامه‌های کوتاه با عنوان «یه بارم شده اینجا بیاید» با موضوع گردشگری، هر روز ساعت 13:45 روی آنتن می‌رود.

علاوه بر این مجموعه‌ای از مستندهای برگزیده مراکز مختلف سیما نیز هر روز ساعت 16:30 روی آنتن شبکه «شما» می‌رود؛ همچنین مستند «جاده ابریشم» نیز برای پخش از این شبکه جمعه‌ها ساعت 23:15 در نظر گرفته شده است.

«با همستان» نیز عنوان برنامه‌ای زنده و کار مشترک شبکه‌های «شما» و «جام جم» است که با مشارکت مراکز استان‌ها در حوزه ایرانشناسی و گردشگری، شنبه‌ها ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود همچنین برنامه معارفی «تمنا» هم به صورت زنده همراه با سخنرانی‌های اخلاقی، مداحی، حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و قرائت دعای کمیل، پنجشنبه شب‌ها ساعت 22:00 از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

شبکه «شما» برای فصل تابستان برنامه‌های طنز و شاد هم در نظر گرفته که از جمله آنها می‌توان به سریال 90 قسمتی «کوچه اقاقیا» ساخته رضا عطاران اشاره کرد که هر شب ساعت 20:00 و تکرار آن ساعت 14:00 روز بعد پخش می‌شود، همچنین مجموعه نمایشی نوستالوژیک «چاق و لاغر» هم جمعه‌ها ساعت 19:00 روی آنتن می‌رود.

برنامه خبری «موج» نیز هر روز ساعت 13:30 از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 24:00 روی آنتن خواهد رفت.
علاوه بر این برنامه «سروستان» ویژه گفت‌وگو با نمایندگان مردم استان‌های مختلف در مجلس شورای اسلامی نیز طبق روال گذشته، سه‌شنبه‌ها ساعت 22:00 روی آنتن شبکه نشما» خواهد رفت.


منبع: فارس

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سولماز و احسان ماه عسل چرا از هم جدا شدند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ‌ سولماز موحدی با تایید خبر جدایی‌اش نوشت:

«خیلی حس خوبیه که توی کوچه پس کوچه‌ها و خیابون‌ها منو وقتی می‌بینید هنوز گاهاً خاطرتون هست که ما با چه زیبایی و عطوفتی و احساسی مشهور شدیم و همیشه نسبت به شما مردم احساس مدار و خوش قلب افتخار میکنم و خوشحال هستم. من یک سال و نیم می‌شه که این پیج شخصی اینستاگرام رو باز کردم و بنا به دلایلی پیج قدیمی اینستاگرام که مشترک بین من و آقا احسان بود از دسترس خارج شده و خودم رو موظف میدونم تا قبل اینکه بحث جدایی من و آقا احسان به بیراهه و گمانه زنی پیش بکشه توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدم.

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که فرصت داشتن یک همسر خوب را از شما خواهد گرفت

چند روزی میشه که در بعضی از صفحات وایرال میشه که ما جدا شدیم، در جواب باید بگم که بله...

زبانم ناتوان و قاصره ولی باید بگم که ما از یک سال بیشتر میشه که از هم جدا شدیم و بسیار روزهای سختی رو گذروندم روزهای پراسترس و دشوار حتی نمیتونم پشت موبایل تایپ کنم چقدر سخته برای یک زن با شرایط من بخواد از کسی که دوستش داره جدا بشه ...ولی باید بگم آقا احسان ۱۵ سال بخاطر من خودگذشتگی کردن و بخودم گفتم حالا هم نوبت توئه که از خودت بگذری و به آقا احسان فرصت زندگی دوباره بدی همه ی این اتفاقات تلخ در زندگیه من همه اش درس های بسیار پر عبرت بود امیدوارم آقا احسان همیشه سربلند و موفق باشند و ...

البته به این سادگی ها هم نبود جداییم با آقا احسان خیلی جنگیدم ولی چیزهایی هست که بعداً براتون کامل توضیح میدم.»

سولماز موحدی و همسرش احسان بعد از آن در ایران شناخته شدند که سال ۱۳۹۳ در برنامه پرمخاطب تلویزیونی ماه عسل حضور پیدا کردند و از شرایط ویژه زندگی شان با احسان علیخانی صحبت کردند.

سولماز سال ۸۸ در حالی که برای برگزاری چهلمین روز درگذشت مادربزرگش راهی تبریز شده بود در مسیر، دچار سانحه تصادف شد. او در این حادثه پدر، مادر و دخترعمویش را از دست داد و خودش هم با هوشیاری سه درصد راهی بیمارستان شد. او که دچار ضایع نخاعی شده بود حدود دو سال هم در کما به سر برد.

این در حالی بود که آن‌ها روزهای ابتدایی زندگی مشترک خود را شروع کرده بودند.

آنچه که برای مخاطبان برنامه ماه عسل جالب بود روایت سولماز از عشق همسرش به خود بود و اینکه سال‌ها مراقبت‌های ویژه‌ای از او کرد.

مراقبت‌هایی که حدود ۱۴سال ادامه داشت. اما حالا سولماز در صفحه اینستاگرامی خود در پاسخ یک مخاطب نوشته است: همونطور که در برنامه ماه عسل تعریف کردم آقا احسان ۱۴ سال برای من از خود گذشتگی کردند الانم صلاح این بود که جدا بشیم.

... احسان و سولماز مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ توجه میلیون ها بیننده را به خود جلب کردند. قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1229970 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • برنامه های شبکه‌های سیما در «دهه کرامت»
  • تدارک شبکه‌های تلویزیونی در دهه کرامت
  • سولماز و احسان ماه عسل چرا از هم جدا شدند؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در دهه کرامت
  • برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت»
  • مجری پرحاشیه سیما کنار رفت!محمدرضا شهبازی کیست؟
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه