Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@07:38:33 GMT

سیناپس سریال صیاد شیرازی آماده شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۵۷۸۰۶

سیناپس سریال صیاد شیرازی آماده شد

به گزارش پارس نیوز،

علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در حاشیه نشست صبح امروز 10 تیرماه در پاسخدرباره فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف هنری گفت: ما در سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در چند بخش فعالیت داریم که حوزه تجسمی یکی از بخش های فعال این سازمان است. ما هر فصل یک نمایشگاه موضوعی در تهران و شهرستان ها برگزار می کنیم، کتاب‌هایی در دست انتشار داریم که حضور اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس را به نمایش می گذارد و همچنین برپایی نمایشگاه های عکس در دستور کارمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در حوزه موسیقی و سرود بسیار فعال هستیم و تا پایان سال 10 قطعه جدید موسیقی توسط این سازمان تولید می شود.

رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس درباره تولیدات تصویری نیز بیان کرد: در چند ماه گذشته تفاهمنامه ای با معاونت سیما بسته ایم تا یک تولید مشترک در زمینه زندگی شهید صیاد شیرازی داشته باشیم که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی در حال نگارش است و محمدرضا شفیعی تهیه کننده آن خواهد بود.

به گفته وی، سیناپس این سریال تا امروز آماده شده است.

جعفری اظهار کرد: همچنین یک فیلم سینمایی درباره سرلشگر شهید حسن باقری در یک سال آینده خواهیم ساخت و مستندهایی هم که در این سازمان تولید می شود قابل اعتناست. مثلا مستندی با نام «۲۵-» درباره جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه اسرائیل در 25 سال آینده نخواهد بود ساختیم که از تلویزیون نیز پخش شد. در این مستند با برخی مجاهدین و مبارزین فلسطینی مصاحبه شده است. ضمن اینکه ما دو تله فیلم با مشارکت مراکز استان ها آماده کرده ایم که به زودی رونمایی می شود.

وی همچنین از تبدیل بالغ بر هزار ساعت فیلم وی اچ اس و بتاکم به نسخه دیجیتال در حوزه دفاع مقدس خبر داد و درباره فعالیت ها در حوزه تئاتر نیز گفت: ما در سال جدید 30 اثر نمایشی در حوزه ادبیات دفاع مقدس منتشر می کنیم. چنانچه در نوروز امسال نیز در خرمشهر و آبادان بیش از 60 اجرای خیابانی داشتیم.

جعفری در پایان از برگزاری جشنواره هنری «فانوس» از 20 تا 22 تیرماه در سراسر کشور خبر داد که به تولیدات هنری این سازمان اختصاص دارد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد