Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد برادران روز شنبه در نشست کارگروه زیارت در سبزوار افزود: این اعتبارات صرف مرمت، بهسازی و ساخت مکانهایی برای اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائران می شود.
وی ادامه داد: سبزوار در مسیر رفت و آمد سالانه 20 میلیون زائر به مشهدالرضا قرار دارد و در همین راستا باید زیر ساختهای زیارت در این شهرستان بیش از پیش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سبزوار گفت: پارسال از محل اعتبارات تملیک و دارایی و ماده 180 یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای مرمت و بهسازی مقبره امامزاده خسروجرد واقع در جاده سبزوار - تهران هزینه شد. همچنین پارک بهمن واقع در جاده سبزوار - مشهد به عنوان منطقه هدف زیارت در راستای ارائه خدمات رفاهی به زائران تجهیز شده و طرح ساخت یک زائرشهر در مسیر رفت و آمد زائران در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: 48 درصد زائران و مسافران در خراسان رضوی از جاده تهران - سبزوار - نیشابور عبور می کنند که این موضوع فرصتی مهم برای ارائه خدمات به زائران محسوب می شود.
برادران ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی در این زائرشهرها خدمات رفاهی و فرهنگی به صورت خاص و ویژه به زائران بارگاه رضوی ارائه می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079771 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین