Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان، اظهار کرد: از نیمه دوم شهریورماه سال‌جاری مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا به میزبانی شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از مسابقات 5 تیم آسیایی حضور دارند و تیم اول گروه به رقابت‌های نهایی و انتخابی جام جهانی نوجوانان آسیا صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: از هفته جاری فاز اصلی تمرینات و اردوهای تمرینی تیم ملی آغاز خواهد شد و با توجه به مدت زمان کمی که تا شروع مسابقات آسیایی باقی مانده است، کار سختی در پیش‌رو خواهیم داشت، امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون فوتبال و استفاده از تجارب ارزشمند سرمربی تیم ملی «عباس چمنیان» از این آزمون مهم سربلند بیرون آمده و مجدداً به مسابقات جهانی صعود کنیم.

دهقان از حضور یک بازیکن اردبیلی در تیم ملی فوتبال نوجوانان خبر داد و افزود: امیرحسین امن‌زاده تنها بازیکن اردبیلی دعوت شده به تیم ملی است اما مطمئناً با وجود استعدادها و بازیکنان خوب اردبیلی که در تمامی رده‌های سنی دیده می‌شوند، ظرفیت این استان برای حضور جوانان خود در تیم‌های ملی بسیار بیشتر از این خواهد بود.

وی توضیح داد: برای معرفی بیشتر بازیکنان در عرصه‌های ملی نیازمند کشف و شناسایی بازیکنان شاخص هستیم که شرط اصلی آن دیده شدن و میدان دادن به بازیکنان در مسابقات مهم کشوری است و با توجه به تعداد کم تیم‌های اردبیلی در مسابقات کشوری، این فرصت از بسیاری از جوانان استان گرفته می‌شود.

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تأکید کرد: به دلیل عدم برخورداری اردبیل از حامیان مالی خوب، باشگاه‌های سازمان‌یافته در اردبیل که توان حضور در لیگ‌های مطرح کشوری را داشته باشند وجود نداشته و برخی از باشگاه‌ها نیز برای ادامه تیمداری، مجبور به گرفتن هزینه‌‌هایی از خود بازیکنان می‌شوند که با این رویه چشم‌انداز خوبی برای شناسایی استعدادهای بازیکنان و افزایش سطح کیفی فوتبال استان ترسیم نخواهد شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

سرمربی مس رفسنجان گفت: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز- سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند، روز کارگر و معلم را تبریک گفت و اظهار کرد: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

وی بازی مقابل گل گهر سیرجان را فوق‌العاده سخت توصیف کرد و افزود: گل گهر از لحاظ کادر فنی و کیفیت بازی خیلی خوب و قابل احترام هستند و بازیکنان آن جایشان در هر تیمی که باشد، می‌توانند کمک کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: ما در دیدار قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام دادیم و سعی کردیم بچه ها را تا جایی که بشود، به خوبی ریکاوری کنیم. فردا بازی سختی برای بازیکنان است؛ اما از آنجایی که بچه های تیم را خوب می‌شناسم، می‌دانم تلاششان را می‌کنند.

وی از هواداران مس رفسنجان خواست فردا به ورزشگاه بیایند و تصریح کرد: هواداران ما در بازی قبلی با وجود بارش باران تا لحظه آخر ایستادند و تیم را حمایت کردند؛ ان شاءالله فردا هم تشریف بیاورند و تیم را حمایت کنند که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور علی عدنان در مس رفسنجان، نظم و انضباط و کیفیت را در فوتبال مهم دانست و گفت: علی عدنان یک بازی محروم بود و به او دو روز اجازه دادم استراحت کند که با استراحت تیم به سه روز می‌رسید اما پس از آن نیامد؛ یک بار هم پروازش از دبی به دلیل سیل انجام نشد و دیگر نیامد.

وی درخصوص جذب بازیکنان بومی در مس رفسنجان گفت: بازیکنان باید از لحاظ کیفیتی در آکادمی‌ها پرورش پیدا کنند که بتوانند درست بازی کنند؛ ما بازیکن بومی آن‌چنانی نداریم و اعتقاد من این است که به جای اینکه پنج بازیکن بومی بیاورم، ترجیح می دهم سالی یکی دوتا بیاورم و به آن‌ها بازی بدهم و کیفیت‌شان را بسنجم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به ورود تعدادی بازیکن بومی، از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها برای اضافه شدن به تیم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: الان به اکبری بازی می دهم چون هم کیفیت دارد و هم فوتبالیست خوبی است اما کریم زاده متاسفانه یکی دوبار مصدومیت بدی داشت و نتوانست کمک کند.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد پیش‌بینی نتایج جام حذفی، خاطرنشان کرد: قبل از جام حذفی، سه بازی در لیگ داریم؛ جام حذفی سخت است و نمی‌شود خیلی پیش‌بینی کرد که بالا بیاییم یا حذف شویم؛ باید لیگ را انجام دهیم و بعد بررسی کنیم.

نویدکیا هم‌چنین در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم مس رفسنجان برای فصل بعد، گفت: قرارداد من با مس رفسنجان یک فصل و نیم است و این شرط در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی باشگاه نخواست به همکاری با من ادامه دهد یا برعکس باشگاه شرایط مرا نداشت، بتوانم جدا شوم.

کد خبر 749441

دیگر خبرها

  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی