Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پیش حدود 100 مربی پیش دبستانی استان گلستان بار دیگر در اداره کل آموزش و پرورش گلستان تجمع کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ بعد از اعتراض‌های سریالی معلمان در خصوص پرداخت مطالبات شاغلین و بازنشستگان باردیگر مربیان پیش دبستانی که تعداد اعتراضات آنان بیش از 10 بار شده است، نسبت به قانون اجراییی که رئیس جمهور آن را ابلاغ کرده و آموزش و پرورش اجرا نمی کند معترض و در جلوی درب اداره‌ کل آموزش و پرورش استان گلستان اعترض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حدود 100 نفر از بانوان معترض که سابقه های مختلف از 2 تا بیش از 15 سال بعنوان حق التدریس پیش‌دبستانی دارند در تجمعی اعتراضی خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی خود شدند.

یکی از مربیان در گفتگو با خبرنگار گفت: تا کجا باید پیش برویم، آیا باز هم باید کشته بدهیم که حق جذب خود را بگیریم هرچند برای شهدای ما هم ظاهرا اهمیتی قائل نیستند.

وی افزود: مگر در آزمون استخدامی چند نفر از ما می توانیم پذیرش شویم که ما را به این آزمون ها حواله می دهند.

بانوی دیگری بیان کرد: با 150 هزار تومان حقوق و بدون بیمه و یا بیمه 10 روزه فرزندان همین مسئولین را آموزش می دهمی اما باز برای همین مسئولین ارزشی نداریم و حتی مدیران مدارس نیز کمترین اهمیتی به ما نمی دهندو برای آموزش دانش آموزان خود با مشکل مواجه هستیم.

مربی دیگری گفت: اگر پیش دبستانی را هم یک مقطع تحصیلی محسوب کنند، مطمئنا همه ما در جای خود خواهیم ماند .

وی افزود: از نمایندگان استان تقاضا داریم فکری به حال ما بکننند، تسریع در روند جذب در آموزش و پرورش و حتی تغییر قانون و الحاق پیش دبستانی به مقطع ابتدایی را از آنها می خواهیم.

این مربی ادامه داد: ما خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان استان هستیم. سایر استان ها مانند گلستان مشکل ندارند چرا باید برای جذب نکردن نیروهایی که واقعا در پایه های مختلف نیاز دارید و اذعان می کنید،پا فشاری می کنید.

مسئولان آموزش پرورش این بانوان را به داخل ساختمان اداره کل هدایت و در نماز خانه در حال گفتگو با آنان هستند.

کلاس بیست برای پیگیری های بیشتر به سراغ مسئولین خواهد رفت.

گفتنی است؛ حدود 800 مربی پیش دبستانی در سال گذشته به صورت حق التدریس جذب شده اند که به همین تعداد نیز از فعالیت رسمی در آموزش و پرورش استان بازمانده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی

دریافت 32 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بجنورد در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6099843

دیگر خبرها

  • گلستان پایلوت بسیاری از طرح های آموزش و پرورش است
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد