Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛عصمت نریمانی افزود: طرح یاوران ولایت یکی از برنامه های مهم در بسیج دانش آموزی می باشد که در آن تربیت نیروهای ارزشی و کارآمد برای هدایت و ایجاد تحرک بین دانش آموزان در مسیر تعالیم اسلامی و آشنایی با مسائل دینی و اعتقادی جامعه پرورش می یابند.وی ادامه داد: در این اردو دانش آموزان دوره های تخصصی مربوط به مسئولیت های خود را در ارکان مختلف بسیج کسب می کنند و به آنها مدرک شرکت در این دوره ها اعطا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه حضرت زینب سلام اله علیها یادآور شد: دوره طرح ولایت یا یاوران ولایت همه ساله در ایام تابستان در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی سراسر کشور به منظور تربیت جوانان بصیر و انقلابی و آماده سازی برای کادر سازی نظام انقلاب اسلامی برگزار می شود.وی گفت:امید است در آینده با اجرا و برگزاری این چنین طرح هایی فرماندهانی انقلابی و بسیجی تحویل جامعه دهیم تا جامعه ای تماما بسیجی داشته باشیم.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند