Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

ازدواج خواستگار شیطان صفت با خاله دختر فریب خورده
پسرشیطان صفت که پس از آشنایی اینترنتی با دختر جوان و وعده ازدواج، او را رها کرده و با خاله این دختر ازدواج کرده بود با شکایت دخترفریب خورده دستگیرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندات اصابت دقیق موشک‌های سپاه به مواضع داعش + تصاویر و نقشه‌
بررسی فیلم‌های منتشره توسط سپاه از لحظات اصابت موشک‌ها به اهداف، نشان می‌دهد که موشک‌های سپاه دقیقا به هدف‌ها اصابت کرده‌اند.

جنازه که نه، قطعات بدن بالا می آوردیم!/ کابوسی که یک صندلی سنگین به بار آورد
29 سال از حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس می‌گذرد و هنوز هم گفت‌وگو با شاهدان حادثه و بررسی زوایای این ماجرا، تلخ است و تکان‌دهنده است .

تلویزیون کاغذ دیواری به بازار آمد+ عکس
یک شرکت فناوری محصولی به نام تلویزیون کاغذ دیواری ۷۷ اینچی با قیمت ۲۰ هزار دلار به بازار عرضه کرد . ضخامت این دستگاه یک پنجم اینچ است و به وسیله چند آهن ربا به دیوار می چسبد.

برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان +عکس
اپل و سامسونگ همچنان پرچمداران این بازار بوده اند هر چند میزان کلی فروش آنها از 555 میلیون دستگاه در سال 2015 به 526 میلیون دستگاه در سال 2016 کاهش یافته و بدین ترتیب 35 درصد از بازار را در اختیار خود داشته اند.

مراقبت از موهای چرب در فصل گرما
در فصل تابستان بدن‌ها معمولا بیشتر عرق می‌کند و موها نیز زودتر چرب می‌شوند و این مساله ناراحتی زیادی برای برخی افراد ایجاد می‌کند، به‌خصوص برای خانم‌ها.

«بُکش و خوشگلم کن» به روایت تصویر!
عمل‌های زیبایی در همه جا وجود دارد، اما به نظر می‌رسد برخی افراد به انجام این عمل‌ها در تعداد زیاد اعتیاد دارند. در این گزارش نگاهی به این افراد داریم.

حاضرم بمیرم پول ها را برنگردانم/ کلاهبرداری ۱۰ میلیارد دلاری از خارجی ها
با جلساتی که قبل از دستگیری با اختلاس گر بزرگ نفتی داشتیم، معلوم شد وی اراده ای برای بازگرداندن بدهی خود ندارد و بیشتر بدنبال سفسطه است و حتی حاضر به مرگ خود بود تا به تعهداتش عمل نکند.

مهسا هاشمی: با دیدن یک داعشی ترسیدم!
بازیگر جوان سینمای ایران گفت: ایفای نقش دختر کُرد در فیلم «اگوست» برایم دشوار بود چرا که شرایط فیلمبرداری و آموزش زبان کُردی و همینطور بحران جنگی روبه رو شدن با داعشی ها خیلی حساس بود.

ثروتمندترین زنان خودساخته جهان! +عکس
شاید زمانی که صحبت از ثروتمندان جهان می شود ابتدا نظرمان به سمت مردان ثروتمند متوجه شود اما در عرصه کسب و کارهای بین الملی زنان موفقی حضور دارند که میزان دارایی آنها روز به روز در حال افزایش است.

نکات طلایی برای سلامت کبد
کبد بزرگترین ارگان داخلی بدن است که بیش از 500 عملکرد حیاتی بدن، از جمله مبارزه با انواع ویروس و عفونت را به عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش

 

به گزارش تابناک، زن ۳۲ ساله‌ای است که برای پیگیری پرونده طلاقش وارد مرکز انتظامی شده بود، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت: در دوران کودکی پدرم را به خاطر ابتلا به بیماری صعب‌العلاج از دست دادم و مادرم سرپرستی من و برادر کوچکترم را به عهده گرفت اما به خاطر اینکه پدرم حسابدار یک اداره دولتی بود، بعد از مرگ او بیمه حقوق پدرم را پرداخت می‌کرد و ما مشکل مالی نداشتیم.

مادرم نیز مدام از اخلاق خوب پدرم در دوران کوتاه زندگی مشترک خودشان سخن می‌گفت و با حسرت از گذشته‌اش یاد می‌کرد که دیگر تکرار نخواهد شد. به همین دلیل هم هیچ‌گاه ازدواج نکرد و تنها با یاد و خاطرات پدرم به زندگی ادامه داد. در این شرایط من هم با خانواده خاله‌ام ارتباط بسیار صمیمانه‌ای داشتم تا اینکه عاشق پسرخاله‌ام شدم ولی هیچ وقت به کسی چیزی نگفتم. البته آرمین هم توجه خاصی به من نشان می‌داد و رابطه‌اش با من بسیار طبیعی و خانوادگی بود. از سوی دیگر مادرم اصرار می‌کرد درس بخوانم و به دانشگاه بروم.

هنوز آخرین سال دبیرستان را می‌گذراندم که روزی مادر و خاله‌ام از من خواستند دوستم وحیده را برای آرمین خواستگاری کنم. انگار قلبم از جا کنده شد. من خودم عاشق آرمین بودم و حالا باید از دوستم خواستگاری می‌کردم. بالاخره مجبور شدم و آرمین و وحیده در حالی باهم ازدواج کردند که من از شدت افسردگی گوشه‌گیر شده بودم. آنها بعد از ازدواج به یکی از شهرهای اطراف مشهد رفتند و من هم در آزمون سراسری در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است
جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
با آنکه علاقه زیادی به این رشته نداشتم، به ناچار به شهر دیگری رفتم و به تحصیل ادامه دادم. هنوز تحصیلاتم به پایان نرسیده بود که روزی یکی از همکارانم در بیمارستان از من خواستگاری کرد و من با وجود مخالفت‌های مادرم با هوشیار ازدواج کردم. چند ماه بعد که تحصیلاتم به پایان رسید، قرار شد مجلس عروسی در باغ یکی از بستگانم برگزار شود. اما آن شب هرچه مهمانان در انتظار داماد ماندند، خبری از او نشد تا اینکه یکی از دوستان هوشیار وحشتزده تماس گرفت و گفت: هوشیار بعد از خروج از آرایشگاه با خودرو تصادف کرده و الان در بیمارستان است.

هراسان و نگران به بیمارستان رفتم ولی همسرم در کما بود و ۳ روز بعد هم جان سپرد. این‌گونه بود که من در ۲۳ سالگی بیوه شدم. تا یک سال هر روز به مزار هوشیار می‌رفتم و به بخت سیاه خودم می‌گریستم. حالا دیگر حتی به بیمارستان نمی‌رفتم و در خانه خودم را حبس کرده بودم تا اینکه بالاخره با اصرار و نصیحت‌های اطرافیانم دوباره به بیمارستان بازگشتم.

در همین روزها پسرعموی یکی از همکارانم که چند بار مرا در بیمارستان دیده بود با وساطت همکارم به خواستگاریم آمد و بدین ترتیب من با کوروش ازدواج کردم تا گذشته را از یاد ببرم. ولی چند ماه بعد متوجه شدم کوروش با زن غریبه‌ای ارتباط دارد و به من خیانت می‌کند. به همین دلیل به خانه مادرم رفتم و او را تنها گذاشتم ولی کوروش به سراغم آمد و با عذرخواهی تعهد داد که دیگر چنین اشتباهی نمی‌کند. اما او باز هم این رفتار زشت خود را تکرار کرد.

با آنکه صاحب دختری زیبا شده بودم، دیگر آن رابطه عاطفی و عاشقانه را با کوروش نداشتم چراکه او را مردی خیانتکار می‌دانستم به گونه‌ای که شاید ۲۰ بار مچ او را گرفتم و هر بار فقط عذرخواهی می‌کرد. من هم اهمیتی نمی‌دادم و دیگر برایم رفتارهایش بی‌معنی بود.

روزی وقتی سرگرم کارم بودم ناگهان روی تخت اورژانس جوانی را به بیمارستان آوردند که تصادف شدیدی کرده بود. یک لحظه درجا خشکم زد. او آرمین پسرخاله‌ام بود که مدت زیادی خبری از او نداشتم. بلافاصله اقدامات درمانی را شروع کردم و در مدت یک ماه که آرمین بستری بود، خودم امور مربوط به پرستاری را انجام می‌دادم. در یکی از این روزها آرمین با شرمندگی گفت از همان روزهای کودکی علاقه خاصی به من داشته و به مادرم نیز گفته بود اما مادرم مخالفت کرده و از او خواسته بود در این باره چیزی به من نگوید تا من بتوانم درسم را بخوانم.

با وجود این، من باز هم عشقم را پنهان کردم و به آرمین نگفتم که من هم روزی عاشق او بودم چراکه نمی‌خواستم دوستم وحیده زجرهایی را تحمل کند که من به خاطر خیانت‌های همسرم تحمل کردم. در واقع اگر من به دوستم خیانت می‌کردم پس دیگران حق داشتند که با شوهر من ارتباط داشته باشند. این بود که به او گفتم من هیچ علاقه‌ای به تو نداشتم و تنها تو را پسرخاله‌ام می‌دانستم.

حالا هم حدود ۲ ماه است که کوروش من و فرزندم را رها کرده و با یک زن غریبه به مسافرت رفته است و من هم برای پیگیری پرونده طلاق آمده‌ام.

با دستور سرگرد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) بررسی‌های قانونی و مشاوره‌ای درباره این پرونده به گروه مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی کلانتری سپرده شد.

 منبع: خراسان

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • لبه تیغ
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • قسام مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم را هدف قرار داد
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش