Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:11:23 GMT

بازرسی ستاد صیانت از حریم عمومی انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۴۹۰۲

بازرسی ستاد صیانت از حریم عمومی انجام می شود

ارومیه - مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:بازرسی های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از ادارات در نیمه دوم تیر تا پایان مردادماه امسال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ عطاپور بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی آذربایجان غربی اظهارداشت: رعایت حقوق شهروندی، توجه به موضوع حجاب و عفاف و عملکرد دستگاه های ۲۴ گانه در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از موارد این بازرسی ها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تصویب اصلاح فرآیند ۵ خدمت ستاد صیانت از حقوق شهروندی رضایت افکار عمومی افزایش یافته و بزودی خدمان این ستاد بصورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

عطاپور گفت: ارزیابی سطح رضایتمندی مردم از هر یک از خدمات مذکور بر عهده ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور است و به این ترتیب ستاد صیانت موظف است در دوره‌های ۶ ماهه نسبت به سنجش سطح رضایت مراجعین به دستگاه‌های اجرایی اقدام و نتیجه را به شورای اجتماعی کشور ارائه نماید.

وی با یادآوری اهمیت حقوق شهروندی اظهار داشت: اکنون مهم‌ترین بحث ما با توجه به رونمایی از منشور حقوق شهروندی بسط این حقوق در سطح جامعه است و در این راه سعی داریم تا با همکاری همه مدیران کل، فرمانداران، تشکل‌های صنفی و اجتماعی به وعده رئیس جمهور جامه عمل بپوشانیم و حقوق شهروندی را به عنوان یکی از مقوله‌های مهم توسعه اجتماعی اجرا کنیم.

عطاپور افزود: در گذشته مشکل اساسی در دستگاه‌های اجرایی فرآیندهای کاری و سازمانی پیچیده بود که به علت غیرشفاف و طولانی بودن فرآیندها سبب معطل شدن ارباب رجوع می‌شد اما اکنون با اصلاح برخی از این فرآیندها توسط سازمان برنامه و بودجه سعی در روانسازی خدمت رسانی به مردم شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: یکی از راهبردهای روانسازی و اصلاح فرآیندهای اداری در برنامه ۹ گانه حقوق شهروندی پیش بینی شده است و آن ارائه خدمات در بستر الکترونیکی است که اجرای برنامه پنجم ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیک را می‌طلبد بنابراین اگر می‌خواهیم امور اداری بهتر از قبل پیش برود و در این بین حقوق مردم تضییع نشود اجرای برنامه پنجم ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیک در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی