Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

جعفر قنادباشی تحلیلگر مسائل بین‌المللی با اشاره به برگزارینشست گروهک تروریستی منافقیندر پاریسو اظهارات ضد ایرانی مقامات سابق آمریکایی و سعودی در این اجلاس اظهار داشت: برگزاری این نشست زمینه‌ای فراهم کرد تا هم ماهیتگروهک تروریستی منافقینبیشتر شناخته شود و هم اینکه مشخص شد آمریکا درمخالفت باجمهوری اسلامی ایراناهرم قابل ملاحظه‌ای جز منافقین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر سابق ایران در لیبی با بیان اینکه منافقین در برگزاری این نشست با دعوت از عناصر افراطی در آمریکا و مرتجع منطقه ماهیت خود را بار دیگر برای مردم آشکار کردند، افزود: کسانی که شعارهای دموکراسی‌ را تبلیغ می‌کنند و از آزادی و عدالت سخن می‌گویند به رژیم استعمارگر آمریکا متوسل شدند که قبل از این در آثارشان از آن به عنوان امپریالیسم آمریکا یاد می‌کردند.

گروهک منافقین دچار دگردیسی خفت‌باری شده‌اند

وی با اشاره به دعوت منافقین از مقامات رژیم مرتجع سعودی هم گفت: منافقین در گذشته به سعودی لقب دیکتاتور می‌دادند و این موضوع نشان می‌دهد آنان دچار یک دگردیسی خفت‌بار شده‌اند و مزدورانی هستند که در یک حیات انگلی به زندگی خود ادامه می‌دهند.

قنادباشی گفت: منافقین برای اینکه بتوانند در اروپا به زندگی اشرافی خود ادامه دهند، ناگزیر شدند ماهیت خود را به طور روشن‌تری آشکار کنند، عنوان کرد: مرم جهان و به خصوص کشورهای جهان سوم آمریکا را یک قدرت سلطه‌گو، زورگو و استعمارگر می‌دانند وعناصر افراطی آمریکاهم که در این نشست شرکت کردند در کشورشان به عنوان عناصر ضد مردم و نامطلوب شناخته شده‌اند.بنابراین شخصیتی مانندلیبرمنکه عنصری وابسته و صهیونیستی است، حضورش در جمع منافقین نشان از وابستگی و سرسپردگی اوست.

گروهک منافقین با شعار دموکراسی خود را در کنار سمبل‌های دیکتاتوری قرار دادند

سفیر سابق ایران در لیبی با اشاره به اینکه منافقین خود را در کنار عناصر و پادشاهانی قرار دادند که در کشورهای خود به عنوان سمبل دیکتاتوری، انسان‌کشی، اقدامات ضد حقوق بشری شناخته شده‌اند، گفت:خاندان سعودی، فاسدترین ودیکتاتورترین خاندان حکومتی در جهاناست و عناصری از آنان در میان منافقین ماهیتشان را آشکارتر می‌کند.

تحلیلگر مسائل بین‌المللی با تاکید بر اینکه منافقین علاقمند هستند ازدلارهای نفتی عربستاندر قالب حرکتهای مزدورانه بهره‌برداری کنند و دستمزد اقداماتی که در طی یک سال گذشته برای عربستان انجام دهند، را دریافت کنند، افزود: متاسفانه آنان به جاسوسانی برای ارتجای منطقه ورژیم صهیونیستیتبدیل شدند و در اظهاراتشان از اقدامات موشکی‌مان گلایه کردند و اطلاعاتپایگاههای موشکی ایرانرا در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند که این موضوع بدترین نوع حرکت یک گروهک مخالف می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه منافقین آن چه که مربوط به دفاع کشور است را در اختیار دشمن قرار می‌دهند، تاکید کرد: آنان در طول8 سال جنگ تحمیلیجاسوسانی برایصدامبودند و اطلاعات لازم برای اقدامات خرابکارانه را در اختیار او قرار می‌دادند.

قنادباشی با بیان اینکه دو ویژگی منافقین در این اجلاس آشکار شد، یکی حیات و زندگی انگلی‌شان که برای امرار معاش به پست‌ترین قدرتها نزدیک می‌شوند و دیگری هم اینکه از حالت رزمی خارج و به حالت بزمی تغییر کرده‌اند، گفت: بزم به این معنی است که آنها صرفا سعی می‌کنند به صورت نمایش و برگزاری نشست‌ها حرکت‌های ضد ایرانی و مردمی‌شان را ادامه دهند.

ایرانیان مقیم فرانسه هرگز با گروهک منافقین همکاری نکردند

تحلیلگر مسائل بین‌المللی با تاکید بر این مطلب که در تاریخ گروههای مخالف ایران که در خارج از کشور حضور داشتند، گروهی تا این اندازه از نظر اخلاقی سقوط و خود را به دیکتاتورها و استعمارگران نزدیک نکرده بود، گفت: منافقینبرای برگزاری این نشست به غیر ایرانی‌ها متوسل شدند و جمعیتی از مهاجرین افغان، سیاه‌پوستان آفریقایی و ... برای سیاه‌لشگر دور خود جمع کردند.

وی با اشاره به اینکه ایرانیانی که در فرانسه حضور دارند هرگز با این مزدوران همکاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: منافقین برای اینکه بتوانند برای خوشایند ارتجاع منطقه جمعیتی را جمع کنند و وانمود کنند طرفدار دارند از اتباع غیر ایرانی استفاده کردند.

قنادباشی خاطرنشان کرد: آن چه در پاریس صورت گرفت نمایشی از ضعف، زبونی و سرسپردگی، خفت و پست‌ترین نوع حرکت یک گروهک مخالف و شکست‌خورده بود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان دیگر در بانه

سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم جلال اعتماد اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم جلال اعتماد متاهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه فرزین بلیان، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شده بودند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • معاریو: نتانیاهو مدت‌هاست باری بر دوش «اسرائیل» شده است
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود