Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - منصور حقيقت پور نوشت: در روزهاي گذشته از سمت يک فعال سياسي اصولگرا مسئله آتش بس عنوان شد و در پي آن يکي از فعالين جناح مقابل بحث گفتگوي ملي را پيش کشيد. اکنون سوال اين است مگر در کشور جنگ است که بخواهد آتش بس بشود.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، منصور حقيقت پور مشاور رئيس مجلس و نماينده پيشين مجلس نوشت: در روزهاي گذشته از سمت يک فعال سياسي اصولگرا مسئله آتش بس عنوان شد و در پي آن يکي از فعالين جناح مقابل بحث گفتگوي ملي را پيش کشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سوال اين است مگر در کشور جنگ است که بخواهد آتش بس بشود. آتش را چه کسي در کشور به راه انداخته که الان بخواهد بس شود؟

بيان مسئله آتش بس و در پي آن مطرح شدن گفتگوي ملي اساسا مباحثي غلط هستند. بيان اين موضوعات اصلا منطقي و به حق نيست. مگر در کشور سنگربندي کرده بوديم که حالا آتش بس شود؟ اين مسئله با هر هدفي که بيان شده بود اصلا ادبيات پسنديده‌اي نداشت.

دوستان توصيه من به شما اين است قاعده بازي را رعايت کنيد و تندروي‌ها را کنار بگذاريد. آقايان زاکاني و رمضانزاده که چنين بحث هاي را مطرح کردند از تندروهاي دو جريان هستند. اگر تندروها در هر سمتي که دارند سرميز خود بنشينند و به جاي شلوغ بازي در جامعه به وظايف خود عمل کنند، جامعه در همين مسير اعتدالي خود جلو مي‌رود.

مردم به جريان اعتدال راي دادند پس نبايد با چنين بحث هايي سد راه دولت جديد شويم دولت موظف است در جامعه در حيطه وظايف خود به وعده هايش عمل کند در اين بين اگر جايي دچار لغزش شد هر شخص که انتقاد به حاکميت دارد آزادانه آن را مطر ح مي کند و پاسخ آن را دريافت مي کند.

اما باز هم انتقادات بهتر است با پيشنهاد همراه باشد؛ براي مثال اگر متصور هستيم نظام بانکي، پولي، توليد مسکن و .. دچار مشکل است ابتدا انتقاد کرده و سپس راهکار بدهيم براي بهتر شدن.نبايد يک طرفه به قاضي رفت!

بهتر بود به جاي اين واژه ها بحث هم افزايي مطرح مي شد به اين معني که رييس جمهور از هر دو جريان افرادي را در کابينه بياورد. اين بهترين واژه براي نزديکي بين دو جناح است. آقاي رييس جمهور هم افزايي کنيد تا بتوانيد بار نظام را به دوش بکشيد.

خبرآنلاين
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۸۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد