Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید محمدشرویناسبقیانظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک کردستان شاهد یک انتخابات سالم بودیم.

وی افزود: وظیفه همگی ما به عنوان اعضای شرکت کننده در این مجمع این است که به رأی مجمع احترام بگذاریم و از رئیس جدید هیأت ژیمناستیک حمایت کرده تا این رشته در استان کردستان بیش از پیش ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، امید شیخ احمدی یکی از سرمایه‌های کشور و یکی از داورهای موفق است که با بالاترین نمره توانسته تاکنون با گذراندن مقاطع مختلف قضاوت سطح خود را به سیکل 14 بین‌المللی برساند.

اسبقان تصریح کرد: قطعا با حمایت‌های فدراسیون ژیمناستیک، آقای شیخ احمدی همانند سایر امورات موفق خواهد شد.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: راز موفقیت یک مدیر خوب جذب کردن است و اینکه نیروهای متعهد و متدین را در بدنه سیستم وارد کند زیرا هدف جذب اکثریت و دفع حداقلی افراد دلسوز است و در صورتی که یک مدیر متعهد نباشد افراد از سیستم دوری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: کردستان استعدادهای خوبی در تمامی رشته‌ها از جمله ژیمناستیک دارد و قطعا هیأت جدید با هماهنگی با مدیرکل ورزش و جوانان و مشورت گرفتن از آموزش و پرورش و فدراسیون می‌تواند به رتبه‌های بالاتری در کشور دست یابد.

به گفته اسبقیان، من معتقدم که ژیمناستیک ایران می‌تواند به سهمیه المپیک دست پیدا کند و حتی به مدال هم برسد اما این موضوع به تلاش و کار مضاعف نیازمند است.

اسبقیان از برنامه‌ریزی برای اعزام تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود که انتظار داریم ورزشکاران ایرانی در این مسابقات خوش بدرخشند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!