Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:25:12 GMT

آغاز طرح تولید گندله سازی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۰۴۰۰۸

آغاز طرح تولید گندله سازی در کرمان

به گزارش ایرنا طرح تولید محصول کارخانه گندله سازی شرکت میدکو با حضور مدیرعامل این شرکت، جمعی از مسئولان استان کرمان و با ارتباط تلفنی همزمان با رئیس گروه مالی و مدیرعامل بانک پاسارگاد برگزار شد.
مدیر عامل شرکت میدکو در این مراسم گفت: تولید آزماشی و سرد محصول گندله از سال قبل توسط شرکت فولاد بوتیای ایرانیان از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ میدکو آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصغر پورمند افزود: امروز تولید محصول نهایی گندله با ظرفیت 2 میلیون و 500 هزار تن آغاز شد و توانستیم به هدف تولید هفت میلیون 500 هزار تن گندله در کشور برسیم.
وی بیان کرد: دانش فنی و اجرایی تولید محصول گندله امروز در کشور توسط شرکت میدکو بومی سازی شده و آمادگی انجام پروژه های دیگر را در دیگر نقاط کشور داریم.
مدیرعامل شرکت میدکو اظهار کرد: مراحل طراحی ساخت و تحویل این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 125 هکتار انجام شده است و بیشترین حجم تبادل مواد اولیه و محصولات با بازار پیرامون خود را از طریق اتصال به شبکه راه آهن سراسری کشور به انجام خواهد رساند.
وی با اشاره به تامین آب این کارخانه از طریق شبکه های آب و فاضلاب کرمان، زرند و شهربابک و اجرای جنگل کاری یک هزار هکتاری در این مجموعه اظهار کرد: مجموع جنگل کاری این شرکت به هزار و 330 هکتار می رسد که تعهد داده ایم این طرح را تا 2 هزار هکتار برای 35 پروژه میدکو انجام دهیم.
پورمند تاکید کرد: هلدینگ میدکو پس از کسب دانش ساخت پلنت گندله سازی با نگرش کامل محیط زیست ظرفیت تولید خود را به 5.7 میلیون تن رساند.
وی گفت: با بهره برداری از این پروژه در نزدیکی روستای کریم آباد بخش چترود کرمان، علاوه بر انتقال و بومی سازی دانش فنی ساخت و صنعت، ضمن ایجاد ارزش افزوده، زمینه اشتغال حدود 250 نفر به صورت مستقیم و نزدیک به 2هزار و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شده و همچنین زیست بوم منطقه را نیز ارتقا خواهد داد.
شرکت میدکو بزرگترین هلدینگ خصوصی صنعتی و معدنی کشور است که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف سرمایه گذاری در بخش معادن وصنایع معدنی کشور فعالیت می کند.
7437 /1354
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: پروانه امانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۰۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند